Podle hned několika japonských serverů by měl v dohledné době přijít nástupce supersportu Lexusu nazvaného LF-A.
Zatímco Nissan pracuje na inovacích svého GT-R, Honda by ráda postavila něco, čím by zopakovala úspěch svého NSX, Toyota si užívá úspěchu limitované série supersportu LF-A. O tento speciál byl velký zájem, tak proč nepokračovat.
Alespoň v tomto duchu hovoří zprávy přicházející z Japonska. A nejen to, nový LF-A by měl být ještě sportovnější než první generace, která se nyní vyrábí.
Zatím však nikdo neví, kdy by se něco takového mohlo stát. Dá se nicméně očekávat, že než takový příchod nastane, Lexus o sobě dá vědět na autosalonech.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?