Japonský superšport Lexus LFA končí svoju púť. Limit 500 kusov, ktorý bol sľúbený výrobcom sa naplnil, výrobca uzatvára výrobu.
Asi najznámejší japonský luxusný superšport Lexus LFA končí so sériovou výrobou. Výrobná linka tohto modelu sa zastavila, keďže kvóta 500 vozidiel LFA bola pred pár dňami naplnená.
Lexus začal so sériovou výrobou modelu LFA v roku 2010 v japonskom Aichi. Očakávaný roadster, ktorý predpovedali koncepčné modely tak nakoniec do výroby nikdy nepríde. O jazdu plnú zážitkov sa vždy postaral desaťvalcový benzínový motor s objemom 4,8 litra, ktorý ponúka maximálny výkon 412 kW/560 k pri 8 700 ot./min. LFA zrýchlil na stovku len za 3,7 sekundy.
Do výroby prišla aj verzia LFA Nürburgring Edition s posilneným výkonom na 420 kW/571 k a ďalšími úpravami. Posledný vyrobený kus bol práve zo série Nürburgring Edition.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.