1. silniční pneumatika až pro 360 km/h.

Petr Horák, 13. ledna 2004, 11:45 Google+

Nová pneumatika značky Continental je první silniční pneumatikou, která umožňuje jízdu rychlostí až 360 km/h.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Rychlost dosahovaná moderními sportovními automobily byla dříve doménou především závodů Formule 1. Exkluzívní modely vyrobené na zakázku či vozy jako např. Porsche, Ferrari dokáží jet rychlostí vyšší než 350 km/h.

Právě pro tyto vozy vyvinul koncern Continental AG novou pneumatiku ContiSportContact 2 Vmax.

Základem pro vývoj této pneumatiky byla ContiSportContact 2, která umožňovala jízdu rychlostí až 330 km/h. Jejím zdokonalením a vytvořením nové pneumatiky ContiSportContact 2 Vmax získala značka Continental značnou výhodu proti konkurenci v oblasti vysokorychlostních pneumatik.

ContiSportContact 2 Vmax je opatřena např. více drážkami v běhounu pneumatiky, které poskytují vyšší výkon a současně pomáhají zachovat optimální teplotu i při nejvyšších rychlostech.

Přínosem toho, že hloubka dezénu pneumatiky je 6,3 – 7 mm (což je nižší hodnota než u CSC 2) je vynikající handling.
Nový asymetrický dezén ContiSportContact 2 Vmax má výrazný a nezaměnitelný vzhled, kterým se liší od „běžné“ pneumatiky ContiSportContact 2.

ContiSportContact 2 Vmax je úplně první silniční pneumatikou na světě, která zvládne rychlosti až 360 km/h. Tato skutečnost je ztvárněna i na bočnici pneumatiky, kde je zkratka „V max“ připojena k důvěrně známému logu ContiSportContact 2.

Nová pneumatika získala rychlostní index „ZR“ (nad 240 km/h), protože škálu rychlostních indexů uzavírá index „Y“, který označuje pneumatiku určenou pro rychlosti do 300 km/h.

Barum Continental

Vytisknout

Diskuze: 1. silniční pneumatika až pro 360 km/h.

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Honda Civic 1,6 5D - anotační foto

Honda Civic 1,6 5D

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud