Porsche Cayenne druhé generace bylo představeno před čtyřmi lety a tak pomalu připravuje její důkladný facelift.
Jak bude upravený Cayenne vypadat, to automobilka tají, ale díky špionážním fotografům ze serveru Worldcarfans se podařilo zachytit pár snímků při testování, ze kterých se dá leccos odečíst. Díky snímkům je patrné, že u nového SUV od Porsche můžeme počítat s pozměněou přední maskou chladiče, jenž bude připomínat menšího sourozence Cajun.
Dále je samozřejmostí nová mřížka chladiče, vylepšené LED diody pro denní svícení, zadní nový nárazníkem a pozměněná grafika zadních světel. O paletě pohonný jednotech zatím nebyla řeč, ale moc bychom se nedivili, kdyby se pod kapotou modelu Cayenne S objevil starý známý 3,0-litrový twin-turbo motor V6.
Tato zážehová motorizace produkuje 420 koní a 520 Nm točivého momentu. Novinkou se stane i hybridní varianta, která využije 3,0-litrový šestiválec spojený s elektromotorem. U této verze by měl výsledný výkon činit 416 koní a 589 Nm točivého momentu.
Nové Porsche Cayenne přijde na trhy začátkem roku 2015, takže jeho možný světový debut se zcela jistě odehraje na některém z nadcházejících světových autosalonů.
zdroj: Worldcarfans.comMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.