Do prodeje půjde limitovaná série 49 vozů a tyto budou nabídnuty jak evropským, tak americkým zákazníkům.
Nejnápadnějšími detaily tohoto zakázkového vozu jsou jemné a přitom rozsáhlé změny, ať již viditelné nebo neviditelné. Design dává vozu vyváženou krásu a jedinečnost.
Kupé o výkonu 440 koní s uprostřed uloženým motorem a tuhou karoserií elegatních tvarů a linií nabízí vynikající ovládání a dělá tak z "RK kupé" skutečně špičkový vůz.
Zkratka RK znamená RUF KOMPRESSOR. Základem tohoto přeplňovaného motoru je kompresor s planetární převodovkou – druh mechanického přeplňování řízeného mechanicky pásem Poly-Rip. Maximální přetlak je 0.7 bar. Motor dostal RUFem navržené sací potrubí s integrovanými mezichladiči nasávaného vzduchu, novými vstřikovači, sportovními katalyzátory a elektronickým řízením motormanagementu. Motor je chlazen vodním okruhem s elektrickou vodní pumpou a chladičem integrovaným v předním spoileru.
Přeplňovaný motor o objemu 3.8 litru s kompresorem RUF v RK kupé dává výkon 440 koní (324 kW) při 7000 otáčkách za minutu a točivý moment vrcholí hodnotou 470 Nm při 5500 otáčkách za minutu.
Zrychlení 0 - 100 km/h činí pouhých 4.3 s, zrychlení z 0 - 200 km/h pak 13.0 s. Maximální rychlost vozu je 305 km/h.
Technická data:
Motor: | přeplňovaný V6 3.8 litrů |
Točivý moment: | 470 Nm @ 5500 rpm |
Výkon: | 440 koní @ 7000 rpm |
Litový výkon: | 115.8 koní na litr |
Zrychlení z 0-100 km/h: | 4.3 sekundy |
Maximální rychlost: | 305 km/h |
Foto: StudioTorino