2007 StudioTorino RK Coupé

Jan Fiala, 22. října 2006, 13:52 Google+

"RK kupé" je následovníkem RKSpyder, který byl představen v létě 2005. Jde o perfektní kombinaci německé technologie a italského stylu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
RK coupe

RK coupe | foto: StudioTorino

Sdílejte článek

Do prodeje půjde limitovaná série 49 vozů a tyto budou nabídnuty jak evropským, tak americkým zákazníkům.

Nejnápadnějšími detaily tohoto zakázkového vozu jsou jemné a přitom rozsáhlé změny, ať již viditelné nebo neviditelné. Design dává vozu vyváženou krásu a jedinečnost.

Kupé o výkonu 440 koní s uprostřed uloženým motorem a tuhou karoserií elegatních tvarů a linií nabízí vynikající ovládání a dělá tak z "RK kupé" skutečně špičkový vůz.

Zkratka RK znamená RUF KOMPRESSOR. Základem tohoto přeplňovaného motoru je kompresor s planetární převodovkou – druh mechanického přeplňování řízeného mechanicky pásem Poly-Rip. Maximální přetlak je 0.7 bar. Motor dostal RUFem navržené sací potrubí s integrovanými mezichladiči nasávaného vzduchu, novými vstřikovači, sportovními katalyzátory a elektronickým řízením motormanagementu. Motor je chlazen vodním okruhem s elektrickou vodní pumpou a chladičem integrovaným v předním spoileru.

Přeplňovaný motor o objemu 3.8 litru s kompresorem RUF v RK kupé dává výkon 440 koní (324 kW) při 7000 otáčkách za minutu a točivý moment vrcholí hodnotou 470 Nm při 5500 otáčkách za minutu.

Zrychlení 0 - 100 km/h činí pouhých 4.3 s, zrychlení z 0 - 200 km/h pak 13.0 s. Maximální rychlost vozu je 305 km/h.

Technická data:

Motor:přeplňovaný V6 3.8 litrů
Točivý moment:470 Nm @ 5500 rpm
Výkon:440 koní @ 7000 rpm
Litový výkon:115.8 koní na litr
Zrychlení z 0-100 km/h:4.3 sekundy
Maximální rychlost:305 km/h

Foto: StudioTorino

Vytisknout

Diskuze: 2007 StudioTorino RK Coupé

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

ilustrační foto

Netelefonujte za volantem

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud