Pakety M Performance přinesou karbonové díly, Alcantaru, ale také zvýšení výkonu.
Na Essen Motor Show, zveřejní německý výrobce automobilů BMW nový program M Performance, který je šitý na míru modelům X3, X4 a také M4 kupé, ale také i pro verzi kabriolet.
Novinka přináší změny na exteriéru, v interiéru a také pod kapotou. V nabídce budou nové karbonové díly na karoserii, litá kola s nový designem o průměru až 21 palců. V interiéru se zase nebude šetřit Alcantarou, kterou může být čalouněný i volant s ruční brzdou, ale také třeba strop, přístrojová deska nebo výplně dveří.
Pro modely X3 a X4 bude v nabídce úprava výkonu, respektive jeho navýšení. Týká se to verze xDriv30d, která posilní o 20 kW. Tím se výsledný výkon navýší na zajímavých 210 kW (286 koní) a točivý moment bude mít kulatou hodnotu 600 N.m.
V praxi to znamená lepší dynamické vlastnosti. Například sprint z 0 na 100 km/h zvládne o 0,3 sekundy rychleji, to je v případě X4 pouhých 5,5 sekundy, X3 to zvládne za 5,6 sekundy. Pro M4 v nabídce úprava výkonu není, ale „pouze“ titanový výfuk, který přináší velmi zajímavý zvuk a hlavně snížení hmotnosti.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.