Ladičská firma ABT zavedla pro jaro 2014 novou sadu tuningových doplňků pro současnou generaci Audi RS5 Cabriolet.
Žhavé kabrio tak dostalo ještě větší porci sportovnosti a řadu skvělých doplňků. Nově se RS5 Cabrio ABT pochlubí nerezovým středním a zadním tlumičem výfukového systému, díky čemuž bude tato Audi vydávat příjemný chraplavý zvuk. K dispozici je také výškově nastavitelný podvozek až o 50 mm, širší blatníky a nebo 19 - a 20-palcová kola z lehkých slitin.
ABT si zkusilo pohrát i s výkonem RS5 Cabrio, takže její osmiválec o objemu 4,2 litru zatím poskytuje výkon 450 koní a 430 Nm točivého momentu. Výkon je následně posílán skrze systém Quattro na všechna čtyři kola přes 7-rychlostní převodovkou S tronic, která umožňuje modelu dosáhnout zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,9 sekundy. Maximální rychlost může být na přání zákazníka odblokována až na hodnotu 280 km/h.
Zdroj: ABT Sportsline
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?