Kia Sorento první generace byla vybavena zážehovým šestiválcem o obsahu 3,5 l s výkonem 141 kW. Motor bude pohánět buď zadní nebo všechna čtyři kola. Modely poháněné pouze jednou nápravou jsou oblíbené hlavně v USA., protože vůz zaujme svou robustností, což pro zákazníky znamená mnohem více než pohon 4x4. Pro jízdu v obtížném terénu má Sorento též redukci, a na přání je možné pořídit na zadní nápravu diferenciál s omezenou svorností.
Vůz využívá pro přední nápravu dvojitě příčná ramena, vzadu to jsou pak víceprvkově
zavěšený multilink, jedná se tedy o polotuhou nápravu. Rozvor náprav byl 2710 mm
rozchod pak 1580 mm.
Ale teď se vratíme k chystané nové generaci. SUV vyroste do velikosti současného Sorenta ale bude ještě o několik centimetrů delší. Nové Sorento by mělo mít delší rozvor takže by jsme se měli dočkat zvětšení prostoru v kabině, a to zejména pro cestující na zadních sedadlech, kteří budou mít více místa pro nohy.
Pokud jde o motorizace, bude Kia s největší pravděpodobností používat 2,4 litru GDI a 3,3 litru V6 GDI. Měla by být také představena v hybridní verzi, která bude k dispozici od začátku prodeje.
Zdroj: Worldcarfans.com
Komerční sdělení