Automobilka Fiat se odhodlala k vážnému kroku, který se nedělá každý den - změní své logo. Co ji k tomu vede?
V posledních měsících automobilka Fiat implementovala novou strategii, která ji měla vytáhnout z červených čísel. Vznikly tak modely Croma, Grande Punto, Panda a Sedici. Nyní vchází na scénu nástupce Stila - nové Bravo. Fiatu se opět začíná dařit a chce tyto změny a úspěšnou strategii dát najevo i navenek - změní své logo na důkaz toho, že i automobilka se mění.
Svou premiéru si nové logo prožije na kapotě nového Fiatu Bravo - jako vyjádření posledního modelu zatím úspěšné proměny automobilky. Bylo navrženo Fiat Styl Centrem ve spolupráci s agenturou RobilantAssociati (agentura specializující se na značky, ochranu značek a jejich design) a je odvozená ze slavné značky Fiat v letech 1931 až 1968. Nové logo má prezentovat italský design, dynamičnost a silnou osobnost ve spolupráci s nejnovějšími technologiemi.
Foto: Fiat Group
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.