Automobilka Fiat se odhodlala k vážnému kroku, který se nedělá každý den - změní své logo. Co ji k tomu vede?
V posledních měsících automobilka Fiat implementovala novou strategii, která ji měla vytáhnout z červených čísel. Vznikly tak modely Croma, Grande Punto, Panda a Sedici. Nyní vchází na scénu nástupce Stila - nové Bravo. Fiatu se opět začíná dařit a chce tyto změny a úspěšnou strategii dát najevo i navenek - změní své logo na důkaz toho, že i automobilka se mění.
Svou premiéru si nové logo prožije na kapotě nového Fiatu Bravo - jako vyjádření posledního modelu zatím úspěšné proměny automobilky. Bylo navrženo Fiat Styl Centrem ve spolupráci s agenturou RobilantAssociati (agentura specializující se na značky, ochranu značek a jejich design) a je odvozená ze slavné značky Fiat v letech 1931 až 1968. Nové logo má prezentovat italský design, dynamičnost a silnou osobnost ve spolupráci s nejnovějšími technologiemi.
Foto: Fiat Group
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?