Automobilka Fiat se odhodlala k vážnému kroku, který se nedělá každý den - změní své logo. Co ji k tomu vede?
V posledních měsících automobilka Fiat implementovala novou strategii, která ji měla vytáhnout z červených čísel. Vznikly tak modely Croma, Grande Punto, Panda a Sedici. Nyní vchází na scénu nástupce Stila - nové Bravo. Fiatu se opět začíná dařit a chce tyto změny a úspěšnou strategii dát najevo i navenek - změní své logo na důkaz toho, že i automobilka se mění.
Svou premiéru si nové logo prožije na kapotě nového Fiatu Bravo - jako vyjádření posledního modelu zatím úspěšné proměny automobilky. Bylo navrženo Fiat Styl Centrem ve spolupráci s agenturou RobilantAssociati (agentura specializující se na značky, ochranu značek a jejich design) a je odvozená ze slavné značky Fiat v letech 1931 až 1968. Nové logo má prezentovat italský design, dynamičnost a silnou osobnost ve spolupráci s nejnovějšími technologiemi.
Foto: Fiat Group
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?