V současné době je tenhel spořílek k vidění na autosalonu v Paříži a nabízí řadu aerodynamických stylingových vylepšení, která snižují náklady na provoz o 20 procent. Změny zahrnují nový přední nárazník s třemi otvory pro nasávání vzduchu. Ty se automaticky otevřou při zastavení vozidla, aby vychladnul motor a opětovně zavřou při jízdě, to aby se zlepšila aerodynamika.
Koncept má také zadní spoiler, boční kamery a 19-palcové kola s pneumatikami s ultra-nízkým valivým odporem. Návrhářům se také podařilo snížit váhu auta o 100kg za pomocí materiálů, jako je hliník, uhlíkové kompozity a vysokopevnostní ocel. Tohle u běžného C4 Cactus prostě nenajdete.
Přes všechny výše uvedené úpravy, zde hraje hlavní roli hnací ústrojí Hybrid Air. To se skládá ze tří válcového motoru PureTech, zásobníky na stlačený vzduch, systémem pro skladování energie, hydraulického čerpadla motoru a automatické převodovky s planetovým soukolím. Systém pracuje ve třech různých režimech - pouze na stlačený vzduch nebo je v činnosti jen benzínový motor a nebo kombinace obojího. To celkově umožňuje konceptu dosáhnout impozantní spotřeby 2 l / 100 km.