Nejedná se o žádný opožděný aprílový žert, tuto informaci naleznete dokonce i na webových stránkách automobilky. Speciální prodejna "Peugeot Russell Square" o rozměrech 0,8 m2 je pravděpodobně tou nejmenší na světě, svůj provoz zahájila 12. září a nabídla otvírací hodiny od 7:00 až do půlnoci. Provoz byl však omezen pouze na měsíc září.
Dveře tohoto speciálního "dealerství" se otevřely pouze tomu, kdo si na speciální webové stránce předem zažádal o přístupový kód. Uvnitř budky, kterou experti poznají pod označením K6, byl tablet připojený k portálu Peugeot "e-commerce", kde jste mohli brouzdat nabídkou automobilů, nakonfigurovat si svůj vůz snů, vybrat si financování a následně si vůz i objednat.
Kromě toho ale žádný velký komfort nečekejte. Pouze malý stoleček, malá židle, telefon, hodiny, iPad připojený k nabíječce a WiFi. Mimo to by ale v budce měly být k vidění i modely vozů Peugeot v měřítku 1:64. Kam je ale Peugeot schoval netušíme.
Jak už i vám jistě došlo, cílem tohoto dealerství je hlavně reklama pro službu pořizování vozidel Peugeot po internetu. Tato služba je podle Peugeotu poměrně oblíbená, proto se jí automobilka snaží rozšířit mezi více lidí.
Podle vyjádření webových stránek samotné automobilky přišla první objednávka na automobil přes internet cca 12 hodin po spuštění systému. Od té doby se na stránky podívalo cca milion lidí, kteří si nechali zpracovat 134,000 konfigurací a 35,000 nabídek na koupi vozu protiúčtem.