Romahome je výrobce některých zajímavých úprav pro jinak sériové vozy. Krom toho, že umí udělat klasický obytný vůz, připravuje i zajímavé úpravy pro mnohem menší auta, než z jakých se karavany běžně dělají.
Řeknu vám, mít karavan, to byl vždy takový můj dětský (a zatím nesplněný) sen. Společnost Romahome představuje zajímavý model, se kterým jsou snílci jako já svému cíli o krůček blíže.
Zatímco klasické karavany stojí na základech velkých dodávek, Romahome se pustila do tvorby karavanu na maličké dodávce Nemo. Už v současné době má firma v nabídce podobný model postavený na Peugeotu Partner, ale protože se specializují na Citroeny, Nemo jim nemohlo uniknout.
Jde o opravdový základní model, i nabízený Partner je protažený. Díky tomu nabízí Nemo místo pro jednoho jediného ležícího člověka. K tomu je v autě zabudováno umyvadélko a vařič.
Pod kapotou najdeme motory o objemu 1,4 a to benzínový i dieselový. Střecha vozu je řešena tak, aby se mohla vysunout nahoru a vytvořit prostor navíc. Na střeše jsou solární panely.
Cena je stanovena na necelých 19 tisíc liber, tedy 575 tisíc korun. A co myslíte, kdybych moc prosil, udělali by mi obytný i Citroen C1?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?