Romahome je výrobce některých zajímavých úprav pro jinak sériové vozy. Krom toho, že umí udělat klasický obytný vůz, připravuje i zajímavé úpravy pro mnohem menší auta, než z jakých se karavany běžně dělají.
Řeknu vám, mít karavan, to byl vždy takový můj dětský (a zatím nesplněný) sen. Společnost Romahome představuje zajímavý model, se kterým jsou snílci jako já svému cíli o krůček blíže.
Zatímco klasické karavany stojí na základech velkých dodávek, Romahome se pustila do tvorby karavanu na maličké dodávce Nemo. Už v současné době má firma v nabídce podobný model postavený na Peugeotu Partner, ale protože se specializují na Citroeny, Nemo jim nemohlo uniknout.
Jde o opravdový základní model, i nabízený Partner je protažený. Díky tomu nabízí Nemo místo pro jednoho jediného ležícího člověka. K tomu je v autě zabudováno umyvadélko a vařič.
Pod kapotou najdeme motory o objemu 1,4 a to benzínový i dieselový. Střecha vozu je řešena tak, aby se mohla vysunout nahoru a vytvořit prostor navíc. Na střeše jsou solární panely.
Cena je stanovena na necelých 19 tisíc liber, tedy 575 tisíc korun. A co myslíte, kdybych moc prosil, udělali by mi obytný i Citroen C1?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.