V posledních dnech se roztrhl pytel s posměšky nad novým dílem Elona Muska. Dánská společnost Lego nemohla zůstat pozadu.
Slavný výrobce hraček na Twitteru oznámil své vlastní plány na výrobu nezničitelného futuristického pick-upu.
Kdo měl doma stavebnici Lego, zcela jistě ví, že kostičky jsou téměř nezničitelné. Sám nedokážu spočítat, kolikrát se mi stalo, že jsem bosou nohou šlápl na kus plastu. Bolest to byla neuvěřitelná a kostičce se nic nestalo. Jak prokázal test "nerozbitnosti" oken, o takovéto odolnosti si Elon Musk může u svého nového dítka nechat jenom zdát.
Twitter od Lega byl samozřejmě pouhý žert. Ale pokud by přeci jen stavebnici skutečně uvedli na trh, prodeje by zcela jistě zastínily předobraz v podobě podivně vyhlížející Tesly Cybertruck.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.