Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představí v rámci autosalonu v Šanghaji omlazený model Škody Superb. Společnost chce zaujmout především novým designem, dostatkem prostoru a nižší spotřebou, informovalo v pátek tiskové oddělení automobilky.
Předseda představenstva společnosti Škoda Auto Winfried Vahland říká, že se rok 2013 ve firmě nese ve znamení modelové ofenzívy. "Osm náběhů modelových novinek za jediný rok, to tu ještě nebylo. S přepracovanými modely Superb zahajujeme jen několik týdnů po představení nové generace modelu Škoda Octavia další stupeň naší modelové ofenzívy," doplnil Vahland.
Představitelé automobilky jsou podle svých slov optimisty a očekávají, že omlazený Superb poskytne společnosti silný základ pro pokračování pozitivního vývoje značky Škoda i v letošním roce. "Modely Superb dávají na první pohled najevo svoji reprezentativnost. Změnami však prošel také interiér, který je vylepšen o nový volant, potahové látky, nové dekory a barevné kombinace přístrojové desky," říká Vahland.
Spotřeba a emise jednotlivých motorů by zároveň měly klesnout o 19 procent, a to především díky zavedení systémů Start-Stop.
Celkem chce letos Škoda Auto představit osm nových nebo přepracovaných modelů. Zároveň má česká značka do roku 2018 v plánu zvýšit své celosvětové prodeje na minimálně 1,5 milionu vozů. V roce 2012 přitom s 939 200 prodanými vozy dosáhla již osmého prodejního rekordu v řadě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.