Škoda Rapid, ktorá sa predáva na indickom trhu, bola ocenená titulom Rodinné auto roka 2012 v Indii.
Úspech Škody Rapid v Indii na seba nenechal dlho čakať. Šiesty modelový rad automobilky, ktorý sa vyrába a predáva výhradne v Indii bol ocenený titulom Rodinné auto roka 2012 v Indii. Ocenenie pre indický Rapid udelil motoristický časopis Top Gear India. Porotcov oslovila solídna priestrannosť, moderná technika a dobrá bezpečnostná výbava alebo dizajn karosérie.
Škoda Rapid je indickou variáciou na Volkswagen Vento, s ktorým škodovka zdieľa techniku. Tú zasa z veľkej časti Vento prevzalo od európskeho súrodenca Volkswagen Polo. Rapid sa od Venta líši prednou časťou prevzatou z európskej Fabie a mierne upravenou zadnou časťou. Interiér oboch vozidiel je totožný.
Pod kapotou je k dispozícii jeden benzínový (1,6 MPI, 77 kW/105 k, 153 Nm) a jeden naftový motor (1,6 TDI, 77 kW/105 k, 250 Nm). Štandardom pre obe motorizácie je päťstupňová manuálna prevodovka, pre benzínový motor je v ponuke za príplatok aj klasický 6-stupňový automat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.