Volkswagen Golf VII Variant Alltrack - nový horal přijíždí

ar5, 25. září 2014, 05:27 Google+

Volkswagen už několikrát nepřímo naznačil, že na trh časem uvede oplastovanou zvýšenou verzi Golfa s přízviskem Alltrack.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Vůz vychází z Golfu Variant a veřejnosti se ukáže na letošním pařížském autosalonu. Jedná se vlastně už o dalšího bratra v rodině oplastovaných kombíku z koncernu Volkswagen, před ním přišel Leon ST X-Perience, Passat Alltrack a Octavia Scout. Drsnější Golf dostal o 2 cm větší světlou výšku a potřebné černé plasty na karoserii.

Standardem je i kryt podvozku a motoru, přičemž sériově samozřejmě automobil nabídne pohon všech kol skrze systém 4Motion s elektronickou uzávěrkou předního diferenciálu. Z počátku se pod kapotu dostane jeden benzínový a dva naftové motory.  Má se jednat o motorizace 1,8 TSI o výkonu 177 koní a s 280 Nm točivého momentu, se kterým Golf Alltrack odstartuje z 0 na 100 kmh za 7,8 vteřiny a dosáhne maximálky 217 km/h.

V nabídce naftových jednotek se objeví motory o objemu 1,6 a 2,0 litru. Jednašestka nabídne 108 koní a 250 Nm, zrychlení z 0 na 100 km/h za 12,1 vteřiny a maximální rychlost 187 km/h. Přitom by se měla spotřeba v kombinovaném cyklu ustálit na hranici 4,7 litru.  Silnější dvoulitr nabídne 148 koní a 342 Nm točivého momentu, z 0 na 100 km/h se terénní Golf dostane za 8,9 vteřiny a rozjede se až na 208 km/h. U této jednotky slibuje Volkswagen spotřebu jen 4,9 litru na 100 km. Komu je to i tak málo, posledním v řadě bude silnější provedení 2.0 TDI se 181 koňmi a 381 Nm, se kterým se z 0 na 100 km/h dostanete za 7,8 vteřiny na stovku a dosáhnete rychlosti až 219 km/h, to vše se spotřebou 5,1 litru na 100 km.

Nový Golf Alltrack se do prodeje dostane v půlce příštího roku, bližší podrobnosti se dozvíme na autosalonu v Paříži.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen Golf VII Variant Alltrack - nový horal přijíždí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

TEST: Hyundai ix20 Cross 1.6 CVVT - Oplastování v hlavní roli - anotační foto

TEST: Hyundai ix20 Cross 1.6 CVVT - Oplastování v hlavní roli

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud