Italské zastoupení BMW připravilo lahůdku na počest 70.výročí úspěchu značky na slavném závodě Mille Miglia.
V roce 1940 triumfovala mnichovská značka s modelem 328 v tomto prestižním závodě. Tehdy obsadily "bavoráky" první, třetí, pátou a šestou pozici.
Tento úspěch má připomenout limitovaná edice 99 kusů roadsteru se šíleným názvem Z4 sDrive35is Mille Miglia Edition Limited.
Pro pohon výročního roadsteru byl vybrán třílitrový dvakrát přeplňovaný šestiválec o výkonu 340 koňských sil.
Karoserie byla vyšperkována M paketem, desetipaprskovými devatenáctipalcovými elektrony a nalakována do stříbrného odstínu Polaris. Zajímavým prvkem jsou ledvinky na masce chladiče vyvedené v matně černé.
Interiér využívá speciální vzor šedé Alcantary s červeným prošíváním, nechybí sportovní sedadla, třípaprskový volant M Sport a stylové rohože s logem Mille Miglia. Logo 1000 mil je přítomno na boku, zádi karoserie a na konzole před řadící pákou.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?