Italské zastoupení BMW připravilo lahůdku na počest 70.výročí úspěchu značky na slavném závodě Mille Miglia.
V roce 1940 triumfovala mnichovská značka s modelem 328 v tomto prestižním závodě. Tehdy obsadily "bavoráky" první, třetí, pátou a šestou pozici.
Tento úspěch má připomenout limitovaná edice 99 kusů roadsteru se šíleným názvem Z4 sDrive35is Mille Miglia Edition Limited.
Pro pohon výročního roadsteru byl vybrán třílitrový dvakrát přeplňovaný šestiválec o výkonu 340 koňských sil.
Karoserie byla vyšperkována M paketem, desetipaprskovými devatenáctipalcovými elektrony a nalakována do stříbrného odstínu Polaris. Zajímavým prvkem jsou ledvinky na masce chladiče vyvedené v matně černé.
Interiér využívá speciální vzor šedé Alcantary s červeným prošíváním, nechybí sportovní sedadla, třípaprskový volant M Sport a stylové rohože s logem Mille Miglia. Logo 1000 mil je přítomno na boku, zádi karoserie a na konzole před řadící pákou.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?