Při brouzdání po internetu a hledání ojetého auta občas narazíte na vtipný, popřípadě rádoby vtipný bizarní inzerát. Z té první kategorie je tento na flexou orezlý Voc Vagen Gold.
Prodám tuto parádu. Objeli jsme s tím ČR okolo hranic, dojeli přes Ukrajinu do Rumunska a zpátky a předtím s tím už někdo ujel na Měsíc a je v cca čtvrtině cesty zpátky. A teď to mám jako daily.
Motor: 1.9tdi 77kw, Ale na těch MT velkých těžkých pneu je to dost vydechlé. Chtělo by to chipnout aspoň na 150kw. Spíše ale tak 210kw a 1000nm.pohon: PředníNajeto 533.000kmSpotřeba mezi 1,3l/100km - 48l/100kmkoroze úměrná flexe a stáříKola a Pneu: Plechy 215/65/16 (myslím) MT EQUIPE VIPER. Zní hustě a hustě jedou i v terénu.Podvozek: Pružiny a tlumiče VW Tiguan, zvednuté o cca 12cmTažné: ano, ale trošku jsme ujebali zásuvku v terénu. Ale i tak zásuvka funguje na cca 70%.Klima, kožený volant, nezničený interiér (musíte věřit, fotku nemám), ISOFIX - takže vhodné i pro rodiny s dětma.STK 11/2022Tankována pouze nafta!!!Na podvozku nic nemlátí, taky se divíme. Ale šusplech je opřený o motor a je to jako jezdit na vibrátoru. Neptejte se, jak to vím.
FAQ:Je to legální? Kind of.Co znamená kind of? Tak nějak jakože jo, ale zároveň jakože ne.Je barva zapsaná v tp? ANO, oranžová.Jak jsou na tom prahy? Levý práh je vyztužený větví, která v Rumunsku probodla práh a už půl roku tam je zapíchlá. Pravý práh tam je.Kdy byly dělané rozvody? ANO.Poutá to pozornost? ANO.Jsou kola zapsaná v TP? :DKolik za zahrádku? NENÍ NA PRODEJ.
Můžu s tím jet Gumbalkan, když stojí 35.000? ANO, do smlouvy dáme 25.000.Je to 4x4? NE.Budou mě s tím stavět policajti? Mě nestavěli ani jednou.Dá se to používat jako daily? Ano, jako daily to používám. A fakt mě s tím nikdy nestavěli.Kde to můžu vidět? V Ostravě.To je fólie? Každý flexe říká jinak, ale fólie to není.Má to šusplech? Ano, navařený na nosníky, takže při příští výměně oleje bude třeba flexou udělat montážní okénko.
K zahrádce máme citové pouto, proto není na prodej. Dojela s námi do Mongolska a zpátky, ale to je jiný příběh...
Případně vyměníme za nějaký nesmysl, ideálně RWD.
Každý debilní dotaz na věc, která je napsaná v inzerátu zvyšuje danému člověku cenu o 1.000,-Kč
Testovací jezdci nevolat. Vím co prodávám, prodám pouze do dobrých rukou!!! Zážitkové jízdy nedělám!!!
Je to rarita, je k tomu třeba takhle přistupovat. Určitě na ceně už neklesne. 1 z 1 vyrobených.
AAA auto, auto esa a autobazary nevolat.
Je to rozhodně lepší než Toyota Hilux, Tundra, Land Cruiser, Volkswagen Amarok, Touareg a podobné krámy. Jízdními vlastnostmi bych to přirovnal v BMW M3, Škoda Octavia RS nebo Ford Raptor. Je to takový Golf Country mk2 mk3 MK4 nebo mk6, ale nakonec je to stejně jen obyčejný GOLF MK5 v naftě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?