Při brouzdání po internetu a hledání ojetého auta občas narazíte na vtipný, popřípadě rádoby vtipný bizarní inzerát. Z té první kategorie je tento na flexou orezlý Voc Vagen Gold.
Prodám tuto parádu. Objeli jsme s tím ČR okolo hranic, dojeli přes Ukrajinu do Rumunska a zpátky a předtím s tím už někdo ujel na Měsíc a je v cca čtvrtině cesty zpátky. A teď to mám jako daily.
Motor: 1.9tdi 77kw, Ale na těch MT velkých těžkých pneu je to dost vydechlé. Chtělo by to chipnout aspoň na 150kw. Spíše ale tak 210kw a 1000nm.pohon: PředníNajeto 533.000kmSpotřeba mezi 1,3l/100km - 48l/100kmkoroze úměrná flexe a stáříKola a Pneu: Plechy 215/65/16 (myslím) MT EQUIPE VIPER. Zní hustě a hustě jedou i v terénu.Podvozek: Pružiny a tlumiče VW Tiguan, zvednuté o cca 12cmTažné: ano, ale trošku jsme ujebali zásuvku v terénu. Ale i tak zásuvka funguje na cca 70%.Klima, kožený volant, nezničený interiér (musíte věřit, fotku nemám), ISOFIX - takže vhodné i pro rodiny s dětma.STK 11/2022Tankována pouze nafta!!!Na podvozku nic nemlátí, taky se divíme. Ale šusplech je opřený o motor a je to jako jezdit na vibrátoru. Neptejte se, jak to vím.
FAQ:Je to legální? Kind of.Co znamená kind of? Tak nějak jakože jo, ale zároveň jakože ne.Je barva zapsaná v tp? ANO, oranžová.Jak jsou na tom prahy? Levý práh je vyztužený větví, která v Rumunsku probodla práh a už půl roku tam je zapíchlá. Pravý práh tam je.Kdy byly dělané rozvody? ANO.Poutá to pozornost? ANO.Jsou kola zapsaná v TP? :DKolik za zahrádku? NENÍ NA PRODEJ.
Můžu s tím jet Gumbalkan, když stojí 35.000? ANO, do smlouvy dáme 25.000.Je to 4x4? NE.Budou mě s tím stavět policajti? Mě nestavěli ani jednou.Dá se to používat jako daily? Ano, jako daily to používám. A fakt mě s tím nikdy nestavěli.Kde to můžu vidět? V Ostravě.To je fólie? Každý flexe říká jinak, ale fólie to není.Má to šusplech? Ano, navařený na nosníky, takže při příští výměně oleje bude třeba flexou udělat montážní okénko.
K zahrádce máme citové pouto, proto není na prodej. Dojela s námi do Mongolska a zpátky, ale to je jiný příběh...
Případně vyměníme za nějaký nesmysl, ideálně RWD.
Každý debilní dotaz na věc, která je napsaná v inzerátu zvyšuje danému člověku cenu o 1.000,-Kč
Testovací jezdci nevolat. Vím co prodávám, prodám pouze do dobrých rukou!!! Zážitkové jízdy nedělám!!!
Je to rarita, je k tomu třeba takhle přistupovat. Určitě na ceně už neklesne. 1 z 1 vyrobených.
AAA auto, auto esa a autobazary nevolat.
Je to rozhodně lepší než Toyota Hilux, Tundra, Land Cruiser, Volkswagen Amarok, Touareg a podobné krámy. Jízdními vlastnostmi bych to přirovnal v BMW M3, Škoda Octavia RS nebo Ford Raptor. Je to takový Golf Country mk2 mk3 MK4 nebo mk6, ale nakonec je to stejně jen obyčejný GOLF MK5 v naftě.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.