Při brouzdání po internetu a hledání ojetého auta občas narazíte na vtipný, popřípadě rádoby vtipný bizarní inzerát. Z té první kategorie je tento na flexou orezlý Voc Vagen Gold.
Prodám tuto parádu. Objeli jsme s tím ČR okolo hranic, dojeli přes Ukrajinu do Rumunska a zpátky a předtím s tím už někdo ujel na Měsíc a je v cca čtvrtině cesty zpátky. A teď to mám jako daily.
Motor: 1.9tdi 77kw, Ale na těch MT velkých těžkých pneu je to dost vydechlé. Chtělo by to chipnout aspoň na 150kw. Spíše ale tak 210kw a 1000nm.pohon: PředníNajeto 533.000kmSpotřeba mezi 1,3l/100km - 48l/100kmkoroze úměrná flexe a stáříKola a Pneu: Plechy 215/65/16 (myslím) MT EQUIPE VIPER. Zní hustě a hustě jedou i v terénu.Podvozek: Pružiny a tlumiče VW Tiguan, zvednuté o cca 12cmTažné: ano, ale trošku jsme ujebali zásuvku v terénu. Ale i tak zásuvka funguje na cca 70%.Klima, kožený volant, nezničený interiér (musíte věřit, fotku nemám), ISOFIX - takže vhodné i pro rodiny s dětma.STK 11/2022Tankována pouze nafta!!!Na podvozku nic nemlátí, taky se divíme. Ale šusplech je opřený o motor a je to jako jezdit na vibrátoru. Neptejte se, jak to vím.
FAQ:Je to legální? Kind of.Co znamená kind of? Tak nějak jakože jo, ale zároveň jakože ne.Je barva zapsaná v tp? ANO, oranžová.Jak jsou na tom prahy? Levý práh je vyztužený větví, která v Rumunsku probodla práh a už půl roku tam je zapíchlá. Pravý práh tam je.Kdy byly dělané rozvody? ANO.Poutá to pozornost? ANO.Jsou kola zapsaná v TP? :DKolik za zahrádku? NENÍ NA PRODEJ.
Můžu s tím jet Gumbalkan, když stojí 35.000? ANO, do smlouvy dáme 25.000.Je to 4x4? NE.Budou mě s tím stavět policajti? Mě nestavěli ani jednou.Dá se to používat jako daily? Ano, jako daily to používám. A fakt mě s tím nikdy nestavěli.Kde to můžu vidět? V Ostravě.To je fólie? Každý flexe říká jinak, ale fólie to není.Má to šusplech? Ano, navařený na nosníky, takže při příští výměně oleje bude třeba flexou udělat montážní okénko.
K zahrádce máme citové pouto, proto není na prodej. Dojela s námi do Mongolska a zpátky, ale to je jiný příběh...
Případně vyměníme za nějaký nesmysl, ideálně RWD.
Každý debilní dotaz na věc, která je napsaná v inzerátu zvyšuje danému člověku cenu o 1.000,-Kč
Testovací jezdci nevolat. Vím co prodávám, prodám pouze do dobrých rukou!!! Zážitkové jízdy nedělám!!!
Je to rarita, je k tomu třeba takhle přistupovat. Určitě na ceně už neklesne. 1 z 1 vyrobených.
AAA auto, auto esa a autobazary nevolat.
Je to rozhodně lepší než Toyota Hilux, Tundra, Land Cruiser, Volkswagen Amarok, Touareg a podobné krámy. Jízdními vlastnostmi bych to přirovnal v BMW M3, Škoda Octavia RS nebo Ford Raptor. Je to takový Golf Country mk2 mk3 MK4 nebo mk6, ale nakonec je to stejně jen obyčejný GOLF MK5 v naftě.
Čínský výrobce Zeekr, vlastněný koncernem Geely, odhalil ceny a specifikace nového elektrického SUV Zeekr 7X pro Austrálii i Evropu. Prémiově laděný elektromobil, který vznikl pod taktovkou evropských vývojářů, míří přímo proti Tesle Model Y, Audi Q6 e-tron či BMW iX3. S dojezdem až 870 km, extrémně rychlým nabíjením a výbavou srovnatelnou s luxusní třídou může výrazně zamíchat kartami v segmentu.
Francouzská značka Alpine oficiálně představila svůj první elektrický crossover. Novinka s označením A390 navazuje na loňský koncept a zaujme nejen ostře řezaným designem, ale především technikou: pod kapotou má tři elektromotory, až 470 koní a baterii s kapacitou 89 kWh. Do prodeje půjde koncem roku.
Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.
Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.
Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout?
Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.
Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.
Čínská technologická značka Xiaomi oficiálně představila svůj druhý elektromobil – sportovní SUV YU7. S dojezdem přes 830 kilometrů, výkonem až 681 koní a vzhledem evokujícím Ferrari Purosangue má YU7 ambici stát se vážnou konkurencí Tesly Model Y – alespoň na domácím trhu.
Toyota odhalila šestou generaci svého úspěšného SUV RAV4. Vizuálně navazuje na dosavadní model, ale uvnitř přináší výrazné technologické novinky. Hybrid i plug-in hybrid slibují vyšší výkon, inteligentní využití energie podle trasy v navigaci a posun k softwarově definovanému vozu.
Korejská automobilka Kia rozšiřuje svou elektrickou flotilu. Na veletrhu IAA Mobility v Mnichově představí nový model EV5, který se v Evropě začne prodávat začátkem roku 2026. Elektromobil nabídne dojezd až 720 kilometrů a dva typy pohonu.
Americká Tesla se po dramatickém ústupů registrací v Evropě propadla mimo první desítku nejúspěšnějších značek elektromobilů. Její místo zaujal čínský konkurent BYD, který na evropském trhu prudce roste. Vyplývá to z aktuálních dat poradenské společnosti Jato.
Zemský soud v Braunschweigu vynesl rozsudek v jednom z hlavních trestních procesů spojených s emisní aférou Volkswagenu. Čtyři bývalí manažeři byli uznáni vinnými z podvodu, dva z nich dostali nepodmíněné tresty. Verdikt však není pravomocný a soudní dohru skandálu z roku 2015 tak ještě zdaleka neukončuje. Uvedla to agentura DPA.