Vystavení na obdiv všem účastníkům autosalonu Ženeva se slavnostně plánuje již za několik dní.
Jedna ze světově nejuznávanějších a nejúspěšnějších designerských holdingových firem, skládající se z pěti společností, přichází na autosalon Ženeva s novými kresbami konceptu Sergio. První představy o podobě vozu jsme si utvořili již z úvodních únorových skic.Pod jménem „Sergio“ a heslem „exclusivity, innovation and passion“ – „jedinečnost, inovace a vášeň,“ chtějí uctít momentální vlastníci firmy Pinifarina památku vloni zesnulého dlouholetého prezidenta a majitele Sergia Farina, syna legendárního zakladatele Giambattisty „Pinin“ Fariny. O zcela na zakázku navrhovaném dvousedadlovém modelu toho není prozatím příliš známo. První ochutnávka v podobě kresby blatníku a části krytu motoru vypovídá o zřejmém uložení motoru uprostřed.Slavná karosárna oznámila, že veškeré informace a detaily uvede na výstavě.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?