Vystavení na obdiv všem účastníkům autosalonu Ženeva se slavnostně plánuje již za několik dní.
Jedna ze světově nejuznávanějších a nejúspěšnějších designerských holdingových firem, skládající se z pěti společností, přichází na autosalon Ženeva s novými kresbami konceptu Sergio. První představy o podobě vozu jsme si utvořili již z úvodních únorových skic.Pod jménem „Sergio“ a heslem „exclusivity, innovation and passion“ – „jedinečnost, inovace a vášeň,“ chtějí uctít momentální vlastníci firmy Pinifarina památku vloni zesnulého dlouholetého prezidenta a majitele Sergia Farina, syna legendárního zakladatele Giambattisty „Pinin“ Fariny. O zcela na zakázku navrhovaném dvousedadlovém modelu toho není prozatím příliš známo. První ochutnávka v podobě kresby blatníku a části krytu motoru vypovídá o zřejmém uložení motoru uprostřed.Slavná karosárna oznámila, že veškeré informace a detaily uvede na výstavě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.