Hyundai vtrhl do vod segmentu s novou Sonatou velmi úspěšně. Konzervativní, přesto líbivý a důstojný design se povedl a díky tomu, že to v Koreji nezkazili ani pod kapotou, ani v interiéru, není důvodu Sonatu přehlížet.
Čtveřice motorů se dočkala přepracování. Základní dvoulitr byl posílen na téměř 160 koní, střední benzín 2,4 dostal navíc 10 koní, aby finální výkon povyskočil na 171 koní. O vrcholném šestiválci 3,3 automobilka prohlašuje, že posílil o 6 koní na konečných 242. Diesel 2,0 CRDi si také o 10 koní polepšil, takže po faceliftu bude jeho výkon 160 koní. Všechny motory mají vykazovat nižší spotřebu a emise.
Sonata dostala nově přepracované detaily na karoserii, auto působí o píď méně korejsky, podtrhuje svoji důstojnost a mohutnost. Přední gril je výraznější, světla jsou větší. Vše je trochu hranatější.
Design interiéru se dočkal také několika změn, z nich nejdůležitější je použití nových, kvalitnějších materiálů. Drobné změny najdeme i ve výbavě.
Sonata s faceliftem se na náš trh dostane na začátku příštího roku.