Známý úpravce Mansory se rozhodl pro tentokrát vydat velmi decentně vypadající úpravu pro aktuální Maserati Ghibli.
Tuner Mansory a nejnovější Ghibli je skvělým spojením, protože tento vysoce výkonný sedan obdržel dvoudílný spoiler vyrobený z uhlíkových vláken, nový víko zavazadlového prostoru, spoiler s difuzorem a sportovnější výfukové potrubí.
Vůz stojí na 22-palcových kolech z lehkých slitin s pneumatikami 255/30 R22 vpředu a 295/25 R22 vzadu. Za nimi se ukrývají červené brzdové třmeny. V kabině se nachází sportovní volant, hliníkové pedály, spousta kůže a osvětlené prahy dveří.
Došlo i na zvýšení výkonu, kdy Mansory vypracoval několik výkonnostních balíčků. Tak například aktuální Ghibli S s 3,0-litrovým motorem V6 byl posílen z 410 koní a 550 Nm na 480 koní a 640 Nm. Tahle verze Ghibli S bude mnohem rychlejší než standardní verze, která potřebuje 5 vteřin ke zrychlení z nuly na 100 km / h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?