Známý úpravce Mansory se rozhodl pro tentokrát vydat velmi decentně vypadající úpravu pro aktuální Maserati Ghibli.
Tuner Mansory a nejnovější Ghibli je skvělým spojením, protože tento vysoce výkonný sedan obdržel dvoudílný spoiler vyrobený z uhlíkových vláken, nový víko zavazadlového prostoru, spoiler s difuzorem a sportovnější výfukové potrubí.
Vůz stojí na 22-palcových kolech z lehkých slitin s pneumatikami 255/30 R22 vpředu a 295/25 R22 vzadu. Za nimi se ukrývají červené brzdové třmeny. V kabině se nachází sportovní volant, hliníkové pedály, spousta kůže a osvětlené prahy dveří.
Došlo i na zvýšení výkonu, kdy Mansory vypracoval několik výkonnostních balíčků. Tak například aktuální Ghibli S s 3,0-litrovým motorem V6 byl posílen z 410 koní a 550 Nm na 480 koní a 640 Nm. Tahle verze Ghibli S bude mnohem rychlejší než standardní verze, která potřebuje 5 vteřin ke zrychlení z nuly na 100 km / h.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?