Dočkáme se "normálních" aut od Koenigseggu?

ar3, 20. července 2015, 22:57 Google+

Současným trendem je, že automobilky vyrábějící průměrné vozy zakládají nové značky, které se zaměřují na prémiové vozy. Švédský Koenigsegg k tomuto trendu přistupuje ale zcela opačně.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Koenigsegg je švédský výrobce hypersportů. Tato malá automobilka byla založena roku 1994 dvacetijednaletým Christianem von Koenigsegg. Ročně sjede z výrobní linky v městečku Alngelholm jen několik málo vozů.

To je ale fakt, který by Koenigsegg rád změnil. Christian von Koenigsegg v nedávném rozhovoru pro CarThrotle totiž uvedl, že by Koenigsegg vedle extrémních hypersportů začal vyrábět i „normální“ auta.

Koenigsegg je totiž na předních pozicích ve vývoji a inovaci nových technologií. Majitel této švédská automobilky uvedl, že by byl velice rád, kdyby mohli tyto technologie využívat i normální lidé.

Také uvádí, že značka Koenigsegg by se měla dále věnovat stavbě extrémních supersportů. O stavbu „normálních“ aut by se měla starat nová odštěpená značka, která by pracovala pod hlavičkou Koenigseggu.

Okamžitě se vyrojilo mnoho spekulací, jestli se Koenigsegg pokusí založit vlastní značku nebo převezme značku již zavedenou. Také se začalo opět mluvit o pokusu Koenigseggu z roku 2009, kdy se velice bujaře mluvilo o převzetí krachující automobilky Saab.

Vytisknout

Diskuze: Dočkáme se "normálních" aut od Koenigseggu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Škoda Fabia II Combi

VIDEO - Rozzlobený slon poničil a málem zahodil Škodu Fabia Combi

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud