Dočkáme se "normálních" aut od Koenigseggu?

ar3, 20. července 2015, 22:57 Google+

Současným trendem je, že automobilky vyrábějící průměrné vozy zakládají nové značky, které se zaměřují na prémiové vozy. Švédský Koenigsegg k tomuto trendu přistupuje ale zcela opačně.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Koenigsegg je švédský výrobce hypersportů. Tato malá automobilka byla založena roku 1994 dvacetijednaletým Christianem von Koenigsegg. Ročně sjede z výrobní linky v městečku Alngelholm jen několik málo vozů.

To je ale fakt, který by Koenigsegg rád změnil. Christian von Koenigsegg v nedávném rozhovoru pro CarThrotle totiž uvedl, že by Koenigsegg vedle extrémních hypersportů začal vyrábět i „normální“ auta.

Koenigsegg je totiž na předních pozicích ve vývoji a inovaci nových technologií. Majitel této švédská automobilky uvedl, že by byl velice rád, kdyby mohli tyto technologie využívat i normální lidé.

Také uvádí, že značka Koenigsegg by se měla dále věnovat stavbě extrémních supersportů. O stavbu „normálních“ aut by se měla starat nová odštěpená značka, která by pracovala pod hlavičkou Koenigseggu.

Okamžitě se vyrojilo mnoho spekulací, jestli se Koenigsegg pokusí založit vlastní značku nebo převezme značku již zavedenou. Také se začalo opět mluvit o pokusu Koenigseggu z roku 2009, kdy se velice bujaře mluvilo o převzetí krachující automobilky Saab.

Vytisknout

Diskuze: Dočkáme se "normálních" aut od Koenigseggu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Škoda Fabia II Combi

VIDEO - Rozzlobený slon poničil a málem zahodil Škodu Fabia Combi

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud