Komerční sdělení
Miloslav Mihalik, 3. dubna 2009, 13:08 Facebook Twitter Google+
Čínske automobily boli vždy známe svojím kopírovaním viac úspešných zahraničných automobiliek. Cena tiež nebola najhoršia a väčšinou dostal zákazník už v základe takzvanú „plnú palbu“. Ale ako to bolo s bezpečnosťou? No nie moc slávne. A tu je ďalší príklad že šetriť sa neoplatí.
Máte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky