Japonské automobilky Subaru a Toyota uzavřely před nějakou dobou spolupráci a tady máme výsledky, po hybridním Subaru je tu i Toyota s boxerem
Před několika dny jsme představili nové Subaru, koncept možného budoucího hybridního vozu s technologií od Toyoty. Nyní tu máme produkt přesně opačné spolupráce, totiž proud technologie od Subaru směrem k Toyotě.
Japonská automobilka Toyota sportovní vozy příliš nevyrábí, zato Subaru je v oblasti sportovně laděných vozů přímo legendou.
Výsledkem spojení je produkci velmi blízké kupé, které je zajímavé především použitím válců s protiběžnými písty, tedy motoru typu boxer. Ty vyrábí právě Subaru. Jejich výhodou je velmi nízké těžiště a to je pro čistokrevný sporťák s pohonem zadních kol důležité.
Automobil s rozložením sedadel 2+2 a délkou 416 centimetrů má velmi aerodynamické a sympatické tvary. Jeho sériovou verzi bychom mohli vidět do roka, do dvou let se začne vyrábět.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?