..autorizovaných prodejců 628 osobních a lehkých užitkových vozů. Tím výšil svůj podíl na trhu ze 3,3% na 4,5% a obsadil tak vynikající 6. místo mezi 35 konkurenčními značkami na trhu.
V březnu letošního roku prodala značka Hyundai na českém trhu celkem 628 vozů, což představuje podíl na trhu 4,5%. Březnový prodej představuje 576 osobních vozů s podílem na trhu 4,9% a vynikající 4. místo. S počtem 52 lehkých užitkových vozů získal Hyundai podíl na trhu 2,4%.
Za období leden až březen bylo prodáno celkem 1.324 osobních a lehkých užitkových vozů. Značka tím získala podíl 3,8% a 7. místo na žebříčku SDA. V rozdělení na osobní a lehké užitkové vozy je poměr následující: 1.171 OA a 153 LUV. Mezi 153 lehkými užitkovými vozy je i 62 vozů Santa Fe, prodaných s úpravou pro kategorii N1.
K úspěšným prodejním výsledkům za jednotlivá období přispěly zejména prodeje vozů Santa Fe, kterých se od začátku roku prodalo celkem 98 a to včetně verzí N1. S tímto počtem obsadil vůz Hyundai Santa Fe za první čtvrtletí 1. místo ve své kategorii SUV/Off Road a získal tím podíl celých 9,5%.
Stálým bestsellerem značky Hyundai na českém trhu je Hyundai Getz, který se umístil v období leden až březen s počtem 750 vozů na druhém místě mezi dováženými vozy segmentu B.
V neposlední řadě k tomuto vynikajícímu prodejnímu výsledku přispěla i pravidelná a mezi zákazníky oblíbená akce s názvem "Dny splněných přání".
Zdroj: Tisková zpráva Hyundai ČR