Daewoo končí, nastupuje Chevrolet

ar1, 18. září 2004, 19:44 Google+

Chevrolet akceleruje svoji strategii globálního růstu a v lednu roku 2005 uvede na evropský trh celou novou řadu malých a kompaktních modelů a modelů střední třídy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Zpočátku budou tyto modely pro Evropu vyvíjeny jihokorejskou automobilkou GM Daewoo Auto & Technology Company Ltd. (GM DAT), časem se ovšem v nabídce objeví i další modely z ostatních produkčních lokalit celosvětové sítě koncernu General Motors. Tento postup odráží strategii koncernu GM, který chce zvýraznit pozici Chevroletu jako základní značky produkující dostupné modely určené především pro zavedené trhy. Chevrolet by měl hrát také vedoucí úlohu velkoobjemového dodavatele na nových a rychle se vyvíjejících trzích.

Modely Chevrolet, vyráběné automobilkou GM DAT se už prodávají na mnoha trzích střední a východní Evropy, dodávají se také do severní a jižní Ameriky, do řady asijských zemí a také do jižní Afriky. Dosavadní prodeje těchto modelů Chevrolet překonávají očekávání. Výrazem důvěry koncernu GM v konstrukci a kvalitu modelů automobilky GM DAT je i pokračování investičního plánu výši 1,5 miliardy USD do výrobních kapacit jihokorejského výrobce. Na mezinárodním autosalonu v Paříži bude představen koncept S3X, který naznačí možný styling budoucích modelů značky Chevrolet.

Nová organizační struktura společnosti Chevrolet Europe se formuje za stávající evropské infrastruktury GM Daewoo. Společnost Chevrolet Europe bude odpovědná za uvádění a následný prodej modelů Chevrolet. O bezprostřední kontakt značky Chevrolet s evropskými zákazníky se bude starat více než 1800 prodejních a servisních center. Stávající majitelé modelů Daewoo mohou i nadále počítat se stejnými záručními podmínkami, jejich vozy Daewoo budou servisovat stejní dealeři, kteří budou prodávat nové modely značky Chevrolet. Nová organizace bude své kroky koordinovat s prodejními, marketingovými a poprodejními aktivitami společnosti GM Europe.

„Chevrolet je v současné době aktivní ve více než sedmi desítkách zemí světa, kde se jenom vloni prodalo přes 3,6 milionu automobilů,“ říká Jonathan Browning, vicepresident GM Europe zodpovědný za prodej, marketing a poprodejní služby. „S řadou nových modelů značky Chevrolet bude Chevrolet v rámci nové evropské produktové strategie působit jako základní dostupná značka koncernu GM. Podobně se Opel/Vauxhall posouvá vpřed podporován značkami Saab, Corvette a Cadillac.“

„Nyní máme produktové portfolio, které má potenciál přesáhnout všechny dřívější meze a limity,“ říká Erhard L. Spranger, výkonný ředitel společnosti Chevrolet Europe. „Našim cílem je využít tento růstový potenciál v Evropě na maximum, tak, jak předpokládá globální růstová strategie značky Chevrolet.“

Stávající americké modely značky Chevrolet se budou i nadále prodávat ve všech zemích EU a také ve Švýcarsku a v Norsku. Prodej modelů Chevrolet Trailblazer, Trans Sport a Tahoe zůstane na základě smlouvy o spolupráci i do budoucna hlavním úkolem nizozemské společnosti Kroyman Corporation.

GMDaewoo
Vytisknout

Diskuze: Daewoo končí, nastupuje Chevrolet

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

XC90

Paříž: Volvo XC90 s motorem V8

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud