Tesla Model S je v posledních měsících silně mediálně propírané auto. Mohou za to jeho problémy s technikou, mezi které se řadí i Autopilot. Ten si na své konto připsal nový incident.
Na internetu se totiž před pár dny objevily fotografie z další nehody. Majitel vozu se nechal unést řečmi o dokonalosti Autopilota a vůz tak nechal samovolně řídit. To ale neměl dělat, jelikož se elektromobil nedokázal vyhnout překážce a způsobil nehodu.
Konkrétně šlo o situaci, kdy řidič jel v levém jízdním pruhu na dálnici a následující zúžení tvořené několika betonovými bariérami auto jednoduše přehlédlo. Než navíc stihl zareagovat sám řidič, bylo pozdě. Tesla ve vyšší rychlosti narazila do betonu a jen zázrakem tohle neskončilo úmrtím.
Vyděšený majitel ze všeho vyvázl jen z pohmožděninami, ovšem jeho výpověď mluví za vše. V ní totiž říká, že jednoduše jel v levém pruhu na dvouproudové dálnici a vlastně tohle byla jeho první kolize díky Autopilotu. Podle něj mu nedal ani výstrahu, prostě jako by tam zúžení vůbec nebylo. A co na to Tesla? Ta zatím zarytě mlčí...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.