Tesla Model S je v posledních měsících silně mediálně propírané auto. Mohou za to jeho problémy s technikou, mezi které se řadí i Autopilot. Ten si na své konto připsal nový incident.
Na internetu se totiž před pár dny objevily fotografie z další nehody. Majitel vozu se nechal unést řečmi o dokonalosti Autopilota a vůz tak nechal samovolně řídit. To ale neměl dělat, jelikož se elektromobil nedokázal vyhnout překážce a způsobil nehodu.
Konkrétně šlo o situaci, kdy řidič jel v levém jízdním pruhu na dálnici a následující zúžení tvořené několika betonovými bariérami auto jednoduše přehlédlo. Než navíc stihl zareagovat sám řidič, bylo pozdě. Tesla ve vyšší rychlosti narazila do betonu a jen zázrakem tohle neskončilo úmrtím.
Vyděšený majitel ze všeho vyvázl jen z pohmožděninami, ovšem jeho výpověď mluví za vše. V ní totiž říká, že jednoduše jel v levém pruhu na dvouproudové dálnici a vlastně tohle byla jeho první kolize díky Autopilotu. Podle něj mu nedal ani výstrahu, prostě jako by tam zúžení vůbec nebylo. A co na to Tesla? Ta zatím zarytě mlčí...
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?