Tesla Model S je v posledních měsících silně mediálně propírané auto. Mohou za to jeho problémy s technikou, mezi které se řadí i Autopilot. Ten si na své konto připsal nový incident.
Na internetu se totiž před pár dny objevily fotografie z další nehody. Majitel vozu se nechal unést řečmi o dokonalosti Autopilota a vůz tak nechal samovolně řídit. To ale neměl dělat, jelikož se elektromobil nedokázal vyhnout překážce a způsobil nehodu.
Konkrétně šlo o situaci, kdy řidič jel v levém jízdním pruhu na dálnici a následující zúžení tvořené několika betonovými bariérami auto jednoduše přehlédlo. Než navíc stihl zareagovat sám řidič, bylo pozdě. Tesla ve vyšší rychlosti narazila do betonu a jen zázrakem tohle neskončilo úmrtím.
Vyděšený majitel ze všeho vyvázl jen z pohmožděninami, ovšem jeho výpověď mluví za vše. V ní totiž říká, že jednoduše jel v levém pruhu na dvouproudové dálnici a vlastně tohle byla jeho první kolize díky Autopilotu. Podle něj mu nedal ani výstrahu, prostě jako by tam zúžení vůbec nebylo. A co na to Tesla? Ta zatím zarytě mlčí...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?