To, co se stalo naposled v Číně, se ale řadí na první místo dosavadních protestů majitelů proti výrobcům. Podle deníku Wall Street Journal zničil pan Yu Xinquan ihned po převzetí svůj nový vůz Tesla Model S. Opakovanými údery neurčitým předmětem rozbil přední sklo a nepatrně pomačkal i přední kapotu. Pan Yu je movitý čínský podnikatel a vůz si přebral v pekingském dealerství značky.
Majitel zaplatil přesně 1 milion juanů, předem však platil čtvrt milionu, to aby byl úplně první v Číně, kdo se s ním bude moci vozit a dostal tak absolutní přednost před zbylými zákazníky. Důvodem jeho rozčilení a následnému uskutečnění myšlenky, že Teslu zničí, bylo to, že i když si vůz objednal jako jeden z prvních Číňanů loni v říjnu, ještě v dubnu tohoto roku vůz nesjel z výrobní linky. To by nebyl takový problém, kdyby následně Yu nezjistil, že objednávky pozdějších zákazníků již byly vyřízeny a ti si již mohli dopřávat řízení své Tesly.
Po stížnostech majitele asi vedení firmy Tesla dostalo strach a celý problém chtěla vcelku slušně vyřešit tím, že nespokojenému majiteli slíbila, že vůz dostane do 6 týdnů, do jeho domu bezplatně instaluje dobíjecí stanici a k vozu mu přidá i zvláštní SPZ s logem výrobce. Jak je evidentní, nic z toho se nestalo, protože ihned po převzetí vozu se majitel rozhodl k jeho demonstrativnímu zničení a takovou negativní reklamu Tesla zrovna nechtěla.