Kdykoliv se na televizních obrazovkách objeví Chuck Norris, můžeme se těšit na pořádný nářez. A nemyslíme tím jen akční scény zahrnující jeho legendární kopy s otočkou, ale také příval humor. Tato ikona osmdesátkových akčních filmů se totiž v poslední době již poněkolikáté objevuje v reklamě na automobily a my se opět nemůžeme přestat přihlouple smát.
O neuvěřitelných schopnostech Chucka Norrise existuje mnoho legend, ovšem věděli jste, že neuvěřitelnou sílu má i jeho podpis? V nové reklamě na Toyotu Tacoma totiž stačil jediný podpis herecké legendy, aby se z jinak obyčejného pick-upu stal super-hrdina.
Jakmile totiž Norris udělá tečku nad i, začne Tacoma zběsile driftovat a svými pneumatikami kreslit hercovu tvář na beton. Poté se pouští do pomoci bezradným lidem: například strážce parku vyprostí z tekutého písku pomocí lana vystřelujícího z masky a poté chlapci fotbalový míč, který uvízl na stromě.
Pokud ale Tacoma nedriftuje nebo nedělá dobré skutky, umí si pořádně užít život. Tančí, poráží ruské šampiony v partii šachu, zachraňuje dělníky padající ze stavby, surfuje na vlnách nebo vyhrává pouliční bitky. Toyota navíc každou scénu doplňuje komentáři typu „Magické lano není dostupné," nebo „Fikce, nezkoušejte" při scénách se surfováním. Těžko soudit, zda jde o součást vtipu, nebo si jen Toyota kryje záda. Spory zákazníků požadujících po společnosti něco, co viděli v reklamě, jsou totiž v USA legendární.
Na konci spotu pak můžeme vidět Norrise, který během rozhovoru se svou filmovou agentkou zjišťuje, že byl nahrazen Toyotou Tacoma. Na zdi přitom visí i stylový plakát na film Tacoma Thunder, který je vyveden v podobném stylu, jako obaly VHS kazet s Norrisovými filmy z 80. let.
Pokud se ale opět přeneseme do reálného světa, pak můžeme zmínit, že TAcoma nabídne 2.7 litrový motor o výkonu cca 190 koní, nebo 3.5 litrovou V6 o výkonu cca 280 koní. K dispozici jsou šestistupňové manuální i automatické převodovky a v nabídce nechybí ani pohon všech kol. Pro milovníky terénu pak Toyota nabízí variantu TRD Pro s lepšími tlumiči, vyšší světlou výškou, upraveným podvozkem nebo šnorchlem.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.