Kdykoliv se na televizních obrazovkách objeví Chuck Norris, můžeme se těšit na pořádný nářez. A nemyslíme tím jen akční scény zahrnující jeho legendární kopy s otočkou, ale také příval humor. Tato ikona osmdesátkových akčních filmů se totiž v poslední době již poněkolikáté objevuje v reklamě na automobily a my se opět nemůžeme přestat přihlouple smát.
O neuvěřitelných schopnostech Chucka Norrise existuje mnoho legend, ovšem věděli jste, že neuvěřitelnou sílu má i jeho podpis? V nové reklamě na Toyotu Tacoma totiž stačil jediný podpis herecké legendy, aby se z jinak obyčejného pick-upu stal super-hrdina.
Jakmile totiž Norris udělá tečku nad i, začne Tacoma zběsile driftovat a svými pneumatikami kreslit hercovu tvář na beton. Poté se pouští do pomoci bezradným lidem: například strážce parku vyprostí z tekutého písku pomocí lana vystřelujícího z masky a poté chlapci fotbalový míč, který uvízl na stromě.
Pokud ale Tacoma nedriftuje nebo nedělá dobré skutky, umí si pořádně užít život. Tančí, poráží ruské šampiony v partii šachu, zachraňuje dělníky padající ze stavby, surfuje na vlnách nebo vyhrává pouliční bitky. Toyota navíc každou scénu doplňuje komentáři typu „Magické lano není dostupné," nebo „Fikce, nezkoušejte" při scénách se surfováním. Těžko soudit, zda jde o součást vtipu, nebo si jen Toyota kryje záda. Spory zákazníků požadujících po společnosti něco, co viděli v reklamě, jsou totiž v USA legendární.
Na konci spotu pak můžeme vidět Norrise, který během rozhovoru se svou filmovou agentkou zjišťuje, že byl nahrazen Toyotou Tacoma. Na zdi přitom visí i stylový plakát na film Tacoma Thunder, který je vyveden v podobném stylu, jako obaly VHS kazet s Norrisovými filmy z 80. let.
Pokud se ale opět přeneseme do reálného světa, pak můžeme zmínit, že TAcoma nabídne 2.7 litrový motor o výkonu cca 190 koní, nebo 3.5 litrovou V6 o výkonu cca 280 koní. K dispozici jsou šestistupňové manuální i automatické převodovky a v nabídce nechybí ani pohon všech kol. Pro milovníky terénu pak Toyota nabízí variantu TRD Pro s lepšími tlumiči, vyšší světlou výškou, upraveným podvozkem nebo šnorchlem.
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.