Kdykoliv se na televizních obrazovkách objeví Chuck Norris, můžeme se těšit na pořádný nářez. A nemyslíme tím jen akční scény zahrnující jeho legendární kopy s otočkou, ale také příval humor. Tato ikona osmdesátkových akčních filmů se totiž v poslední době již poněkolikáté objevuje v reklamě na automobily a my se opět nemůžeme přestat přihlouple smát.
O neuvěřitelných schopnostech Chucka Norrise existuje mnoho legend, ovšem věděli jste, že neuvěřitelnou sílu má i jeho podpis? V nové reklamě na Toyotu Tacoma totiž stačil jediný podpis herecké legendy, aby se z jinak obyčejného pick-upu stal super-hrdina.
Jakmile totiž Norris udělá tečku nad i, začne Tacoma zběsile driftovat a svými pneumatikami kreslit hercovu tvář na beton. Poté se pouští do pomoci bezradným lidem: například strážce parku vyprostí z tekutého písku pomocí lana vystřelujícího z masky a poté chlapci fotbalový míč, který uvízl na stromě.
Pokud ale Tacoma nedriftuje nebo nedělá dobré skutky, umí si pořádně užít život. Tančí, poráží ruské šampiony v partii šachu, zachraňuje dělníky padající ze stavby, surfuje na vlnách nebo vyhrává pouliční bitky. Toyota navíc každou scénu doplňuje komentáři typu „Magické lano není dostupné," nebo „Fikce, nezkoušejte" při scénách se surfováním. Těžko soudit, zda jde o součást vtipu, nebo si jen Toyota kryje záda. Spory zákazníků požadujících po společnosti něco, co viděli v reklamě, jsou totiž v USA legendární.
Na konci spotu pak můžeme vidět Norrise, který během rozhovoru se svou filmovou agentkou zjišťuje, že byl nahrazen Toyotou Tacoma. Na zdi přitom visí i stylový plakát na film Tacoma Thunder, který je vyveden v podobném stylu, jako obaly VHS kazet s Norrisovými filmy z 80. let.
Pokud se ale opět přeneseme do reálného světa, pak můžeme zmínit, že TAcoma nabídne 2.7 litrový motor o výkonu cca 190 koní, nebo 3.5 litrovou V6 o výkonu cca 280 koní. K dispozici jsou šestistupňové manuální i automatické převodovky a v nabídce nechybí ani pohon všech kol. Pro milovníky terénu pak Toyota nabízí variantu TRD Pro s lepšími tlumiči, vyšší světlou výškou, upraveným podvozkem nebo šnorchlem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.