..během svého prvního roku působení nárůst poptávky. Zatímco prodeje za leden 2003 byly stále ještě pod těmi z roku 2002 (- 23,8%), meziroční nárůst v prosinci činil plných 72,2%. V západní a střední Evropě prodalo GM Daewoo 133 000 aut, což znamená nárůst o 21,6% oproti celkovému prodeji 109 000 aut v roce 2002. Podíl na trhu se zvýšil z 0,6 na 0,75 procenta.
Největší prodeje zaznamenala společnost v Itálii (34 000 vozů, 9%) a Španělsku (23 000 vozů, nárůst o 33%). Podobně rychlý vzestup nastal i v jihovýchodní Evropě, kde se prodeje zvýšily o 31% na 14 000 vozů. Nejvyšší nárůsty jsme nicméně zaznamenali na menších severoevropských trzích, kde v Dánsku a Norsku vzrostly prodeje o 480 a 247 procent. Ani větší trhy ale nestagnovaly – v Německu se prodej zvýšil na trojnásobek oproti roku 2002 na celkových 12 800 vozů.
Z regionálně specifických důvodů bude GM Daewoo prodávat své produkty na mnoha z trhů pod značkou Chevrolet. "Pod touto značkou už probíhá prodej v mnoha zemích po celém světě,“ říká Hardy Spranger, výkonný ředitel GM Daewoo pro Evropu. „Být členem skupiny GM pro nás otevírá mnoho dveří. Možnost spolupráce s naší sesterskou značkou Chevrolet nám otevírá přístup na trhy, ke kterým bychom se jinak těžko dostávali.“
Úspěch GM Daewoo se ale neomezil jen na Evropu. Globální prodeje také vzrostly o 51,4% z 375 000 na 570 000 vozů. Z důvodů dlouhodobé ekonomické deprese na domácím trhu v Koreji se na těchto prodejích podílel z převážné míry export – přes 443 000 vozů, téměř dvojnásobek toho co v roce 2002. Kupříkladu meziroční nárůst v prosinci činil 58 000 aut (zlepšení o 192%).
Zdroj: Daewoo ČR