Dalším debutem Alfy Romeo na ženevském autosaloně bude nový Spider, ten svými tvary navazuje na tradici značky, která se opírá o Giuliettu Spider z 50tých a pozdějšího nástupce z 90tých let.
Nový Spider je dvousedadlový kabriolet o délce 4396 mm a šířkou 1830 mm, na výšku má pouhých 1367 mm. Sportovní tvar je charakterizován podlouhlými koncovými světly a čtyřmi výfukovými koncovkami, které zdůrazňují ohromující temperament vozidla. Interiér Spidera vás posadí do děje. Nalezneme zde nové kvalitní materiály spolu s dvouzónovou automatickou klimatizací a multifunkčním volantem.
Pod kapotou bije opravdové srdce tohoto vozidla, v nabídce jsou dva benzínové motory, buď 2,2 JTS se 185 koňmi nebo špičková 3,2 V6 24v JTS o síle 260 koní, ta je navíc spjata s pohonem všech kol Q4. Výjimečnou jízdní dynamiku, spolu s ohromným jízdním komfortem propůjčuje vozu dvojité zavěšení s příčným trojúhelníkovým ramenem na přední nápravě a multilink na zadní nápravě.
zdroj: Fiat group
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?