Dalším debutem Alfy Romeo na ženevském autosaloně bude nový Spider, ten svými tvary navazuje na tradici značky, která se opírá o Giuliettu Spider z 50tých a pozdějšího nástupce z 90tých let.
Nový Spider je dvousedadlový kabriolet o délce 4396 mm a šířkou 1830 mm, na výšku má pouhých 1367 mm. Sportovní tvar je charakterizován podlouhlými koncovými světly a čtyřmi výfukovými koncovkami, které zdůrazňují ohromující temperament vozidla. Interiér Spidera vás posadí do děje. Nalezneme zde nové kvalitní materiály spolu s dvouzónovou automatickou klimatizací a multifunkčním volantem.
Pod kapotou bije opravdové srdce tohoto vozidla, v nabídce jsou dva benzínové motory, buď 2,2 JTS se 185 koňmi nebo špičková 3,2 V6 24v JTS o síle 260 koní, ta je navíc spjata s pohonem všech kol Q4. Výjimečnou jízdní dynamiku, spolu s ohromným jízdním komfortem propůjčuje vozu dvojité zavěšení s příčným trojúhelníkovým ramenem na přední nápravě a multilink na zadní nápravě.
zdroj: Fiat group
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.