Renault Fluence se bude prodávat už od necelých tří set tisíc

Marek Litzman, 22. prosince 2009, 07:30 Google+

Renault oznámil oficiální ceník pro svůj model Fluence, který se zde začne po novém proce prodávat. Ceny opravdu nejsou vysoké.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Fluence

Fluence | foto: Renault

Sdílejte článek

Renault se svým sedanem Fluence odvozeným od Méganu pokusí vyplnit mezeru mezi Méganem a Lagunou. To by se mu vzhledem k atraktivní cenové politice mohlo  povést. Navíc ani samotný vůz nevypadá nepovedeně, národ jistě potěší například objemný kufr o pěti stech litrech objemu.

Novinka přijde zatím s trojicí motorů, základem bude benzín 1,6 o výkonu 110 koní, který bude cenou startovat na 299 tisících korunách. Druhou alternativou bude diesel 1,5, který bude možné ve výkonové variantě 85 koní koupit jedině se základní výbavou za 339 tisíc korun, a ve výkonové variantě 105 koní, který bude za 379, respektive za 389 tisíc nabízen se střední a vrcholnou výbavou.

V základu pojmenovaném Confort najdeme šestici airbagů, ESP, klimatizaci, výškově stavitelná sedadla, rádio, centrální zamykání a dokonce i tempomat.

Za příplatek 30 tisíc korun je potom možné mít vyšší výbavu Exeption, která nabídne dvouose nastavitelný volant(v základu jen výškově),automatickou dvouzónovou klimatizaci, zadní parkovací senzory, nebo třeba hands hree kartu.  

Deset tisíc je potom nutné připlatit za nejvyšší výbavu Privilege, která v sobě obsahuje například i klimatizaci.

Mimo to je možné si objednat i celokožený interiér za padesát tisíc, xenonová světla za dvacet, střešní okno za patnáct, nebo třeba autorádio s bluetooth za deset tisíc korun.

Vytisknout

Diskuze: Renault Fluence se bude prodávat už od necelých tří set tisíc

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Giulietta

Alfa Romeo Giulietta - první snímky interiéru, stojí za to

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud