Ze slavnostního předání cen v Drážďanech odcházeli jako vítězové zástupci servisních partnerů v Evropě, Rusku a Turecku, kteří v uplynulých dvanácti měsících dosáhli nejlepších výsledků v kritériích kvalita servisu a spokojenosti zákazníků. Z České republiky byly oceněny společnosti AMOND z Kladna a Auto Vysočina z Jihlavy.
„Jsem hrdý na velké nasazení vyznamenaných servisních partnerů, kteří každý rok usilují nejlepšími výkony o naše ocenění. Naším cílem je být do roku 2018 celosvětovým lídrem v automobilovém průmyslu poskytováním excelentního servisu a dosahováním vysoké spokojenosti zákazníků. Naši spolupracovníci jsou pro dosažení tohoto cíle tím nejcennějším aktivem,“ říká Axel Schulte-Huermann, vedoucí After Sales značky Volkswagen. Service Quality Award oceňuje prodejce Volkswagen a jejich zaměstnance v Evropě, Rusku a Turecku za jejich úsilí a ukazuje, jak důležitá je kvalita služeb pro vlastní obchodní úspěchy, a tím i pro značku Volkswagen.
Již popáté v řadě zvítězili prodejci Ostermaier z bavorského Vilsbiburgu a TL Darby z Velké Británie. Tím se řadí mezi prodejce z Velké Británie, Srbska a Německa, kteří byli zařazeni do „VSQA Hall of Fame“, což je virtuální showroom, v němž jsou zveřejněna jména nositelů ceny, kteří se dostali alespoň třikrát mezi 100 nejlepších servisních partnerů. Z České republiky si letos dojeli do Drážďan pro prestižní ocenění vedoucí servisu Vladimír Bouša ze společnosti AMOND, spol. s r.o., Kladno, a vedoucí servisu Milan Morkus z jihlavské společnosti Auto Vysočina s.r.o. za doprovodu Marka Palmana, koordinátora servisních služeb pro značku Volkswagen.
Sarah Pajor, servisní poradkyně u prodejce TL Darby, na otázku, jaký je recept na úspěch, odpověděla: „Mnoho z našich zaměstnanců u nás pracuje už velmi dlouho. Na základě toho vzniká důvěra a silné spojení mezi našimi zákazníky a naší společností.“ Max Ostermaier, generální ředitel společnosti Ostermaier, k tomu přitakává: „Je extrémně důležité vybrat správné zaměstnance a neustále sledovat probíhající procesy. Lidé jsou v naší společnosti na prvním místě.“
Ocenění Volkswagen Service Quality Award bylo poprvé udělováno v roce 2008. Vynikající servis je rozhodující pro spokojenost a loajalitu zákazníků, a tím patří mezi hlavní cíle značky Volkswagen.