Výsledky ankety Service Quality Award 2014 vyhlášeny

ar5, 17. října 2014, 09:12 Google+

Volkswagen předal ocenění Volkswagen Service Quality Award (VSQA) stovce nejlepších mezinárodních servisních partnerů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Ze slavnostního předání cen v Drážďanech odcházeli jako vítězové zástupci servisních partnerů v Evropě, Rusku a Turecku, kteří v uplynulých dvanácti měsících dosáhli nejlepších výsledků v kritériích kvalita servisu a spokojenosti zákazníků. Z České republiky byly oceněny společnosti AMOND z Kladna a Auto Vysočina z Jihlavy.

„Jsem hrdý na velké nasazení vyznamenaných servisních partnerů, kteří každý rok usilují nejlepšími výkony o naše ocenění. Naším cílem je být do roku 2018 celosvětovým lídrem v automobilovém průmyslu poskytováním excelentního servisu a dosahováním vysoké spokojenosti zákazníků. Naši spolupracovníci jsou pro dosažení tohoto cíle tím nejcennějším aktivem,“ říká Axel Schulte-Huermann, vedoucí After Sales značky Volkswagen. Service Quality Award oceňuje prodejce Volkswagen a jejich zaměstnance v Evropě, Rusku a Turecku za jejich úsilí a ukazuje, jak důležitá je kvalita služeb pro vlastní obchodní úspěchy, a tím i pro značku Volkswagen.

Již popáté v řadě zvítězili prodejci Ostermaier z bavorského Vilsbiburgu a TL Darby z Velké Británie. Tím se řadí mezi prodejce z Velké Británie, Srbska a Německa, kteří byli zařazeni do „VSQA Hall of Fame“, což je virtuální showroom, v němž jsou zveřejněna jména nositelů ceny, kteří se dostali alespoň třikrát mezi 100 nejlepších servisních partnerů. Z České republiky si letos dojeli do Drážďan pro prestižní ocenění vedoucí servisu Vladimír Bouša ze společnosti AMOND, spol. s r.o., Kladno, a vedoucí servisu Milan Morkus z jihlavské společnosti Auto Vysočina s.r.o. za doprovodu Marka Palmana, koordinátora servisních služeb pro značku Volkswagen.

Sarah Pajor, servisní poradkyně u prodejce TL Darby, na otázku, jaký je recept na úspěch, odpověděla: „Mnoho z našich zaměstnanců u nás pracuje už velmi dlouho. Na základě toho vzniká důvěra a silné spojení mezi našimi zákazníky a naší společností.“ Max Ostermaier, generální ředitel společnosti Ostermaier, k tomu přitakává: „Je extrémně důležité vybrat správné zaměstnance a neustále sledovat probíhající procesy. Lidé jsou v naší společnosti na prvním místě.“

Ocenění Volkswagen Service Quality Award bylo poprvé udělováno v roce 2008. Vynikající servis je rozhodující pro spokojenost a loajalitu zákazníků, a tím patří mezi hlavní cíle značky Volkswagen.

Vytisknout

Diskuze: Výsledky ankety Service Quality Award 2014 vyhlášeny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Reklama s bujným poprsím způsobila v Moskvě 517 nehod za jeden den - anotační foto

Reklama s bujným poprsím způsobila v Moskvě 517 nehod za jeden den

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud