Dělali jste si zálusk na jedno z výročních BMW M5 30 Jahre? Tak si připravte přes 8,2 milionu korun.
V Americe se rozběhl prodej speciální omezené edice BMW M5 30 Jahre. Tamní zastoupení přijímá objednávky, ale pozor, není to žádná levná záležitost. Jedno auto stojí minimálně 325 tisíc dolarů. Tedy v přepočtu přes 8,2 milionu korun.
Pokud si myslíte, že je to hodně, tak vám dáme zapravdu. Je to sice omezená série „jen“ 300 kusů, ale až tak se od ostatních „eM-pětek“ neliší. Připlácíte si za extra porci výkonu v 40 koní a 20 Nm. Celkem tak máte k dispozici 600 koní a 700 Nm. Ty jdou na zadní kola skrze sedmistupňový automat.
Unikátní jsou dvoubarevná 20-t palcová kola s tmavě stříbrná metalíza. Standardně máte M Dynamic Mode a balíček se sníženou světlou výškou 10 mm. K dispozici je s příplatkem balíček s odsunutím omezovače až na 305 km/h. Standardně vás zastaví na rychlosti 250 km/h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.