Komerční sdělení
Nedávno představené Bugatti Divo mělo být vozem stvořeným pro zatáčky. Jeho vylepšená aerodynamika, snížená váha a upravený podvozek mu měly dát schopnosti, jakých se řidiči u modelů Veyron ani Chiron nedočkali. Rozdíl je tak markantní, že slavný okruh Nardo zvládlo Divo dokonce o 8 sekund rychleji, než Chiron. Znamená to snad ale, že Chiron na zakroucené silnice nepatří? To se rozhodli prozkoumat angličtí kolegové.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky