Komerční sdělení
Brněnský autosalon patří k historicky nejvýznamnějším akcím svého druhu nejen u nás, ale i ve Střední Evropě. Poslední ročník však proběhl již před třemi lety a kvůli neúčasti drtivé většiny značek skončil i přes 80 tisíc návštěvníků fiaskem. Od té doby se o návratu mluví víceméně každý rok, až teď to však vypadá, že by se restart opravdu mohl podařit.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky