Komerční sdělení
Když se na ženevském autosalonu v roce 1994 představila první generace Toyoty RAV4, jen málokdo tehdy tušil, že nová odvážná koncepce vozu změní celý automobilový trh. Nový vůz sehrál roli průkopníka již svým charakterem, ale také přišel s novými technologiemi a vytvořil zcela nový trh s kompaktními, agilními a všestrannými vozy SUV, ideálními zejména pro vyznavače moderního životního stylu.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky