Komerční sdělení
Již první vozy značky Škoda byly vybaveny inovativními technologiemi a nápady. Přání řidičů byla vždy na prvním místě; již ve svých počátcích přišla značka s promyšlenými či překvapivě jednoduchými řešeními. Na tomto přístupu se v průběhu desetiletí nic nezměnilo, naopak automobilka svá řešení postupně zdokonalovala a slogan „Simply Clever“ se postupně stal její nedílnou součástí. Dnes nabízí Škoda více než 60 Simply Clever prvků, které značně ulehčují každodenní používání vozu. Přehled Simply Clever prvků nabízí webová Škodapedie.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky