DISKUZE K ČLÁNKU Automechanici vyvracejí „zimní mýty“ řidičů

Před jízdou je lepší zahřát motor, místo kapaliny do ostřikovačů použijte domácí směs nebo při výměně pneumatik dejte méně sjeté na hnací nápravu. To je příklad originálních nápadů řidičů, jak se v zimě starat o auto. Jsou tyto metody efektivní? Automechanici ProfiAuto Service, profesionální sítě autoservisů v České republice, ověřili nejrozšířenější zimní mýty, které kolují mezi řidiči.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.

Nejlepší názory

» stradalle (Hlasoval 1 člověk) 20.12.2019 17:46
První mýtus, v zimním období je naopak dobré… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • stradalle

    stradalle

    95.140.241.XXX
    První mýtus, v zimním období je naopak dobré nejprve se dostat do auta a nastartovat motor a pustit naplno topení hlavně na čelní sklo. Je li venku víc jak pět pod nulou bude se vám pak lépe odstraňovat námraza, motor v té době pracuje s velmi bohatou směsí, takže jízda s takto pracujícím motorem je v těch právě několika minutách,( tak asi tři minuty)za zvýšené spotřeby. Během těchto právě tří minut si stihnete očistit čelní sklo a můžete vyrazit, pojedete už s normálním mixem směsi. Pokud jste prozíraví, a máte přes okno něco co jej chrání stačí jen pustit topení a pomalu vyjet. Ani s dalším mýtusem nejsem za jedno, mám sice vždy zimní i letní pneumatiky rovnoměrně sjeté, a i přesto je postupně mezi sebou prohazuji (pokud nejsou směrové) tam je prohazuji že jeden rok jsou vzadu a další vpředu, pokud by se mi stalo že jsou jedny s vyšším vzorkem dávám je vždy do předu(mám auto s motorem vpředu), osvědčilo se mi to , protože jsem zjistil, že předek s dobrýma gumama vždy lépe reaguje na povely a zadek vždy nějak uřídím. Jsem přesvědčen, že už můžu hodnotit když jezdím víc jak padesát let. Další mýtus, pokud nemáte po ruce vhodnou náplň do ostřikovače, vždy se dá z domácích prostředků dolít namíchaná směs(trvale ale nedoporučuju).V zimě dám trochu octa, nebo,lihu, nebo mírně osolenou vodu aby nezamrzla. S naftou odmítám jezdit, mám k ní stálou averzi, ale pokud máte letní naftu, určitě se vyplatí do ní nalít přípravek proti zamrzání .Klimatizaci v autě mám, a tak ji používám, ovšem jen když se mnou jede má drahá polovička, jinak si raději v létě otevřu okno. 04 jen když je hodně parný den, tak si pouštím chlazení právě z klimatizace, ale to je dost nebezpečný pro nachlazení. 17 takže střídmě. 03

    + 1 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.

Aktuálně

Ford Mustang po totální havárii, škoda 1,6 milionu Kč

Čech si koupil Mustanga. Po roce mu zbyly oči pro pláč a německý autobazar mlčí

SPZ

Za hranice bez platné STK? Jde to, ale čtěte pozorně

Kia EV6 - elektrický crossover se pyšní futuristickým ztvárněním plným high-tech detailů

POD MILION ANI NÁHODOU, Kia zahájila v ČR předprodej modelu EV6

Nová Škoda Fabia 4. generace je větší, modernější, emotivnější. Dynamické proporce a ostře řezané hrany dodávají vozu velmi dynamický, emocionální vzhled.

Nová Škoda Fabia je větší a atraktivnější. Naftový motor ani hybrid nenajdete

Škoda Scala

Škoda Scala 1.5 TSI DSG – nejlepší Škoda v poměru cena/výkon?

Mansory F8XX

880 koní a 354 km/h? To je nové Mansory F8XX

Toyota Corolla

Toyota bude místo benzínu spalovat vodík a vyrazí na závodní dráhu

První náhled interiéru nové Škody Fabia

První náhled interiéru nové Škody Fabia

Škoda zveřejnila skici nové Fabie

Máme se na co těšit, Škoda zveřejnila skici nové Fabie

Volkswagen Multivan

Chytré řazení přináší ještě více místa ve Volkswagenu Multivan

Ilustrační foto

Letos došlo na trhu ojetých aut k mimořádné situaci

Renault Captur 1.3 TCe 155 EDC

Test Renault Captur 1,3 TCe 155 EDC, zaslouženě nejprodávanější crossover segmentu B-SUV v Evropě?

Volkswagen Tiguan

Test: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI EVO 147 kW – v roce 2020 5. nejprodávanější vůz na světě, právem?

Ilustrační fotografie

Ford hledá nové způsoby, jak usnadnit řízení za tmy

Ora Punk Cat

Ora Punk Cat, luxusní čínský elektromobil ve stylu VW Beetle

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama