Komerční sdělení
Automobilka Tesla má v Evropě velké problémy se zákaznickým servisem. Zákazníkům vadí dlouhé čekací lhůty, servisní pracovníci dokonce nezvedají telefony. Komunikují pouze přes elektronickou poštu. Nezávislé autoservisy zase trápí vysoká cena náhradních dílů a jejich nízká kvalita.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky