Komerční sdělení
Značka Smart se nikdy nemohla pochlubit oslnivými výsledky, v posledních letech je na tom však skutečně špatně. To ostatně podtrhuje i skutečnost, že za celý minulý rok zaznamenala jen 1 246 prodejů a mateřská společnost Daimler se ji tak po roce 2019 rozhodla stáhnout ze zámoří. Změnám se však Smart nevyhne ani na starém kontinentu. A změnu to budou velkolepé.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky