DISKUZE K ČLÁNKU

Letitý trabant 601 na měření výkonu? Jeho majitel nevycházel z údivu

Nedávno jsme si ukázali, jak na brzdě dopadly dva stroje z bývalého východního bloku. Záporožec i Škoda 1000 se za dekády svého provozu rozloučily se slušnou částí výkonu, jak ale dopadl ten nejvysmívanější z vysmívaných?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Letitý trabant 601 na měření výkonu? Jeho majitel nevycházel z údivu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 15.01.2019 06:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kamil S. (Hlasoval 1 člověk) 12.01.2019 17:25
Trabant jen 107Km? Já ho vytáh i přes 130!… »
» Gregor M. (Hlasoval 1 člověk) 12.01.2019 21:02
Stovka za xx vteřin? Viděl jsem jeho testy v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Peters C.

    Peters C.

    109.234.47.XXX
    I dneska ještě někdo měří výkon nějakýma zvířatama, koňma nebo kýho šlaka?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Josef A.

    Josef A.

    78.102.57.XXX
    Můj kamarád ho měl a nemohl si ho vynachválit. Koupil si rychle druhého Trabanta, aby měl na náhradní díly, až už to nebudou vyrábět.
    Ten kamarád dokonce jednou platil pokutu za rychlou jízdu - s Trabantem. Celá fabrika ho za to obdivovala.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jan J.

    Jan J.

    37.188.240.XXX
    20 l benzínu 4 litry nafty, po dálnici 120 a pak motor nešel chcípnout jak byl rozpálený. super. až na tu zimu. kabát oteplovačky kulicha a teplý boty 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Peters C.

      Peters C.

      109.234.47.XXX
      V zimě zima, v létě vedro, prostě komfortní svezení. Ale asi úplně nejvíc mě na Trábošovi fascinoval palivoměr, potažmo nádrž na hořlavinu umístěná v motorovým prostoru. Takhle monstrózní k.kotinu už podruhý nejde vymyslet.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • kritik

    kritik

    46.13.169.XXX
    Motor do Trabanta měl rozvod šoupátkem.Pro komerční použití byl však uměle snížen jeho výkon z důvodu životnosti.Ale i tak při správném nastavení Trabant v tehdejší době nebyl brzdou provozu.Kdo ale měl úpravu od Asmanna,tak z Trabanta byla raketa a málo aut té doby mu stačilo v akceleraci i rychlosti.Co se týkalo jeho brzd,tak pokud majitel nenechal zareznout samostavy čelistí,tak jeho brzdy byly
    doslova jedovaté.Na kluzku potom byl Trabant v brzdění králem díky malé hmotnosti
    a z toho vyplývající velmi malé setrvačnosti.Mnoho řidičů se potom dostávalo Trabantům do kufru,protože jejich řidiči nebyli schopni za Trabantem stejně rychle zastavit.Největším problémem Trabantů ale byla koroze tzv.vlašovky,což byla
    část rámu podlahy karoserie na kterou byl připevněn rám motoru a převodovky.
    Trabanta jsem ale hodnotil pozitivně jako levné lidové vozidlo s velkou užitnou
    hodnotou.Mnoho lidí s kombíkem postavilo svoje domy.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Gregor M.

    Gregor M.

    93.204.189.XXX
    Stovka za xx vteřin? Viděl jsem jeho testy v televizi NSR.
    "Tak už jedeme jednu minutu a je jasné, že to stovku neudělá nikdy. Tacho sice ukazuje asi těch 107, ale snímá nás radar a ten říká 95."

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kritik

      kritik

      46.13.169.XXX
      Blábol neználka.Seřízený Trabant i plně naložený běžně sto deset jezdil.
      Ale nechal se vytočit i na těch sto dvacet,což byla maximální výchylka
      tachometru.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Josef A.

        Josef A.

        78.102.57.XXX
        For kritik : V NDR existovala ladičská dílna bratří Melkusů a po seřízení jezdil 120 km/hod bez sebemenších problémů. Na dálnici v Německu jsme jeli Škodovkou a předjížděl nás jeden trabant za druhým.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kamil S.

    Kamil S.

    88.102.192.XXX
    Trabant jen 107Km? Já ho vytáh i přes 130! Tachometr do 120, takže odhad. Eště by šel ale už sem se bál že se rozpadne. Za mnou byla jen mlha. Shořel všechen olej ve výfuku. A to bez úprav! stačilo vyčistit tlumič výfuku.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alkohol

Nadejcháš - neřídíš! Auto-lock systém by mohl zachránit až 5000 životů ročně

Avia A30 valník

Česká auta, to není jen Škoda a Tatra. Kde skončila legendární Avia?

Elektrokolo

Elektrokola mohou být i nebezpečná. Na co je potřeba dávat si pozor?

Roewe Vision R

Žasnete nad absurdními názvy čínských automobilek? Překvapivě dávají smysl

Peugeot Rifter GT Line 1.5 BlueHDi 130

TEST: Peugeot Rifter GT Line 1.5 BlueHDi 130 - Mistr v praktičnosti, který se neztratí ani na dálnici

Fotografie z loňského ročníku ankety Zlatý volant

Chcete ovlivnit výsledky ankety Zlatý volant? Máte poslední šanci!

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama