Komerční sdělení
Toyota se stala prvním výrobcem na světě, jehož roční produkce překročila 10 milionů aut. Za úspěchem Toyoty stojí systém, který se dnes označuje jako lean manufacturing, který si osvojila řada firem na celém světě, sloužící k tomu, aby byla produkce rychlejší, levnější a lepší. Právě jemu děkuje japonská značka za svůj úspěch. Díky němu může vyrábět automobily v tak velkém měřítku, aniž by tím utrpěla jejich kvalita, se kterou jde ruku v ruce spolehlivost vozů, na niž řidiči nedají dopustit.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky