Komerční sdělení
Mobilní telefony a sociální média sice nabízí řadu benefitů, mnoho expertů a psychologů se však shoduje, že u mnoha lidí vyvolávají závislost, která se stává morem dnešní doby. Většině řidičů je přitom jasné, že používání telefonu odvádí jejich pozornost a zvyšuje šanci nehody, ani přesto se však nedokáží od svých telefonů odpoutat a stále zbytečně riskují. Chevrolet však přišel s nápadem, který by mohl alespoň část řidičů přinutit k zamyšlení nad nutností používat telefon za jízdy.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky