Komerční sdělení
Konkurence na trhu s automobily je obrovská a tak není žádným tajemstvím, že automobilky často kupují vozy své konkurence, rozebírají je a studují. V některých případech, kdy koupě není možná, se ale automobilky uchylují i k jiným praktikách. Díky moderní technologii a GPS modulům se však tento postup může snadno změnit v pořádnou ostudu.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky