Komerční sdělení
Nacházíme se nyní uprostřed léta, což je období typické nejen pro lidi (trávení dovolené), ale i pro jednotlivé automobilky. Zvláště pak, mají-li ve svém portfoliu nějaké modely se sportovní DNA. Stejně jako loni tedy vnímáme nelítostný souboj o zajetí nejrychlejšího kola na tom či onom okruhu. Má však tohle (ego)soutěžení ještě nějaký smysl?
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky