Komerční sdělení
Svolávací akce jsou pro většinu automobilek nepříjemnou záležitostí, která automaticky snižuje jejich renomé v očích zákazníků. V očích zákazníků se pak jedná o nepříjemný zážitek, který je sice nic nestojí, ale na pár hodin nebo dnů je připraví o jejich komfort. Svolávací akce ale mají svůj smysl a ignorovat je se nevyplácí. Zanedbání byť jen maličkosti totiž může způsobit škody, jejichž rozměr je jen těžko představitelný.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky