Komerční sdělení
Škoda Favorit byla pro mladoboleslavskou automobilku zásadním krokem. Nová koncepce, více praktičnosti, karoserie navržená slavným italským studiem a řada dalších novinek přitahovala pozornost nejen na domácím trhu, ale i v zahraničí. Jak ovšem dopadl Favorit ve srovnání s dalšími "východními vozy," které v devadesátých letech pronikaly na zahraniční trhy?
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky