DISKUZE K ČLÁNKU Víte, jak nejčastěji vznikají dopravní zácpy? Prestižní vědci přinesli nečekanou odpověď

Znáte ty "fantomové" dopravní zácpy, kdy celá doprava naprosto zkolabuje bez jakéhokoliv zjevného důvodu? S tímto problémem už se v praxi setkal pravděpodobně každý řidič, nicméně hledání viníka si vyžádalo asistenci vědců z prestižní univerzity MIT.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.

Nejlepší názory

» uzivatel002725 (Hlasovali 2 lidé) 19.12.2017 18:35
JEZDÍM PO SILNICÍCH 50 LET A TAK SI DOVOLUJI… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Prestižní univerzita je sto let za opicemi, o tom, jak dokáže zkolabovat provoz jen mžikové zastavení vozidla v ranní špičce, byla nějaká práce už nevím koho před minimálně dvaceti lety. Ranní, relativně plynulý a hustý provoz ve všech pruzích narušili zastavením jednoho vozidla a hned se zase rozjeli, trvalo hodinu, než se v tom pruhu opět všechno srovnalo do původního stavu. problém je, že naši řidiči neumí jezdit plynule a navíc nechápou, že když potřebují pak odbočit doprava, je lépe jet kilometr s kamiony, než se dvacet metrů před křižovatkou snažit mezi ně vecpat a odbočit (viz každý den Jižní spojka směr Štěrboholy - první špunt je před odbočkou na Zahradní město a druhý na Průmyslovou). A tak bych mohl dlouze pokračovat...

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • Surcuf

    Surcuf

    194.228.76.XXX
    No jo, jen by ještě měl někdo vysvětlit některým řidičům, že jet na dálnici levým pruhem 80 se opravdu nemá.............

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • cyklista

    cyklista

    109.81.208.XXX
    Zajímalo by mě, jak redakce přišla na titulek. V článku je jasně řečeno, že prvotní příčinou těchto poruch jsou bezohlední pomalu jedoucí řidiči.
    Kdo nevěří, ať si to zkusí třeba v Blance. Snížená rychlost na 50, zácpa. O chvíli dál 70 a kolona se plynule rozjede. Ovšem v levém pruhu jede pokaždé nějaký vychovávač tachometrových 40, aby náhodou neporušil omezení, takže se ve skutečnosti posunuje třicítkou, neuhne a dopravu výrazně zpomaluje.

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • uzivatel002725

    uzivatel002725

    85.135.56.XXX
    JEZDÍM PO SILNICÍCH 50 LET A TAK SI DOVOLUJI OPONOVAT DÍKY KAŽDODENNÍ PRAXI.
    1/ V PŘEDJÍŽDĚJÍCÍCH PRUZÍCH, VĚTŠINOU TADY V ČESKU JSOU TO DVA PRUHY JEDNÍM SMĚREM SE OBJEVÍ NĚJAKÝ BALÍK KTERÝ UDRŽUJE KONSTANTNÍ RYCHLOST PŘESNĚ PODLE DOPRAVNÍ ZNAČKY,TUDÍŽ SE V OBOU PRUZÍCH JEDE NAPROSTO STEJNOU RYCHLOSTÍ A NIKDO NEMŮŽE VĚTŠINOU POMALEJŠÍ VOZIDLA PŘEDJÍŽDĚT.
    2/ KDYŽ TENTO BALÍK KONEČNĚ UHNE DO PRAVÉHO,KRAJNÍHO PRUHU Z DŮVODŮ,ŽE MUSÍ ODBOČIT,TAK PŘED VÁMI SE NAJEDNOU OBJEVÍ DLOUHÉ PRÁZDNÉ JÍZDNÍ PRUHY,KDE PŘED VAŠÍ KOLONOU KDE JSTE SE SUNULI PODLE BALÍKA JE KOLIKRÁT I 500-800 METROVÝ ÚSEK BEZ VOZIDEL.
    3/ TAK,ŽE KOLONY 100% VZNIKAJÍ POMALOU JÍZDOU KDE RYCHLEJŠÍ AUTA A ŘIDIČI JSOU NEPUŠTĚNI K PŘEDJETÍ A NA VOZOVKÁCH VZNIKÁ NEPRAVIDELNÁ OBSAZENOST AUTY COŽ MUSÍ BÝT DOBŘE VIDĚT Z VRTULNÍKŮ NEBO DRONŮ, PROSTĚ POMALU SE POHYBUJÍCÍ ŠPUNTOVÁ KOLONA,POTOM PRÁZDNÁ VOZOVKA A POTOM DALŠÍ ŠPUNT A TAK POŘÁD DOKOLA !!!
    4/ TOTO V ČESKU NEVZNIKÁ NA 3 PROUDOVÝCH KOMUNIKACÍCH V JEDNOM SMĚRU KDY SE AUTA ROZDĚLUJÍ PODLE SVÝCH VLASTNÍCH RYCHLOSTNÍCH LIMITŮ A BALÍCI SE NEPLETOU RYCHLÍM ŘIDIČŮM A AUTŮM POD KOLA !!!

    + 2 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
    • Jirka_1

      Jirka_1

      217.30.64.XXX
      Honzíku, máš naprostou pravdu, ale bohužel má dnes papíry kdejaký trouba, který je vůbec rád, že s autem někam dojede, aniž by ho poškrábal, takže nečekej žádnou významnou změnu. Podobně jako musí každý blb koukat na to, jak moc mají poškrábané plechy ti dva v odstavném pruhu, kteří si dali plechovou pusu. Nijak jim nepomohou, ale musí čumět, radovat se z cizího neštěstí a navíc zdržovat provoz.

      + 0 / − 0

      Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
Loading...
 

Aktuálně

suzuki jimny

Test: Suzuki Jimny 1,5 VVT AllGrip, pan Úžasňák

Hyundai i10 2019

Nový Hyundai i10 je podle Němců „Šampionem zůstatkové hodnoty 2020“

Volkswagen Beetle kabriolet se proměnil v moderní repliku Kübelwagenu

Které auto se nejčastěji objevuje v počítačových hrách?

Praktické tříkolky Laurin & Klement LW se vyráběly v letech 1905 – 1911

Tříkolka Laurin & Klement LW. Víte co je "roztrapování"?

Peugeot reddot winner 2020

Red Dot Award 2020: Vozy Peugeot 208 a Peugeot 2008 získaly ocenění za design

Škoda Octavia Combi 1,5 TSI ACT

MINITEST: Škoda Octavia combi 1,5 TSI IV. generace ve zřejmě nejžádanější konfiguraci

Aktuální logo automobilky Škoda Auto, platné od roku 2016.

Šokující zpráva! Automobilka Škoda Auto mění majitele!

Nissan Juke-R700

Jedinečný Nissan Juke-R700 s motorem z GT-R

Toyota

Jak funguje Digitální Showroom?

Andrej Babiš předseda vlády

Vláda zamýšlí odklad splátek v souvislosti s COVID-19, co na to nebankovní poskytovatele úvěrů?

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama