Komerční sdělení
Pokud máte kapelu a rádi byste prorazili se svým novým songem na hudební scéně, pak by vám v textu neměla chybět značka Rolls-Roce. Tvrdí to studie za kterou stojí agentura Bloomberg, podle které se značka Rolls-Royce nejčastěji objevuje v úspěšných skladbách.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky